Jos näkisit julkkiksen jossain erikoisessa tilanteessa, ottaisitko kuvan ja lähettäisitkö Seiskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minä näin tänään, ja otin kuvan , kyllä sillä tulisi ainakin se 77 e, jopa enemmän. Yksi kaverini on tienannut kerran Seiskasta 1000 e kuvaamalla julkkista.

Olen hoitovapaalla, ja rahaa ei juuri ole, mutta silti epäröin, tuntuu vähän epäeettiseltä.. ko. tilanne jossa julkkis oli, ei ollut kyllä millään tavalla nolo tms.

no en ikinä!! :headwall: ihmisiä nekin on ja halunnee kulkea rauhassa ilman että joku säälittävä kotimamma niitä kuvailee rahankiilto silmissään...

Alkuperäinen kirjoittaja v.... kun oot tyhmä!!:
no en ikinä!! :headwall: ihmisiä nekin on ja halunnee kulkea rauhassa ilman että joku säälittävä kotimamma niitä kuvailee rahankiilto silmissään...

Ei tarvitse nimitellä, itse olet tyhmä, ja sen lisäksi ilkeä!! Otin kuvan, mutta en kai olisi edes kysynyt jos se olisi minusta oikein!! Todennäköisesti en lähetä kuvaa mihinkään!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tarvitse nimitellä, itse olet tyhmä, ja sen lisäksi ilkeä!! Otin kuvan, mutta en kai olisi edes kysynyt jos se olisi minusta oikein!! Todennäköisesti en lähetä kuvaa mihinkään!!

mikä ihme saa sut kuvittelemaan että sulla on oikeus kuvata ventovierasta ihmistä??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mikä ihme saa sut kuvittelemaan että sulla on oikeus kuvata ventovierasta ihmistä??

Mitenkäs siitä rangaistaan sitten? Kyllä juorulehtiin vaan kuvia otetaan julkkiksista. Ja siitä vielä maksetaan. Kyllä ihmiset paljon sinne kuvia lähettelevät, hyväksyit sinä sitä tai et.

näin kerran yhden tosi tunnetun julkkiksen kaivelemassa roskalavaa, ja laittamassa sieltä löydettyjä vaatteita päälleen.. sain Seiskasta 200 e. Olin silloin opiskelija, joten tarpeeseen tulivat. En näe tuossa mitään pahaa, anteeksi vaan. :-)

Yhteistyössä