Jos näkisit julkkiksen jossain erikoisessa tilanteessa, ottaisitko kuvan ja lähettäisitkö Seiskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon ottanutkin ja rahaa siitä saanut. Jokaisella näyttelijä-laulaja-tissimalli-taiteilijalla on täys oikeus vetäytyä julkisuudesta ja alkaa tekemään jotain muuta. Ite ne sinne lehtien sivuille hakeutuvat.

no voisin lähettääkin, jos kuva olis ns. hyvän maun rajoissa. en lähtisi mitään paskajuttuja levittelee .
mut joku tarja h pelaamassa vaikka pajatsoo kemiran lippis päässä --hmm,mikä jottei :D

Itse olin kerran julkkiseurueessa, kun eräs seurueen jäsen päätti hieman hölmöillä huppelissa. itse otin tästä jopa kuvia. Mutta en lähettänyt niitä mihinkään enkä ilmoittanut seiskaan.
Seiskassa tämä juttu kuulemma oli kuitenkin ollut. Olihan tuota muutakin populaa lähettyvillä. :)

Eli en lähettäisi seiskaan tai muualle. Kyllä julkunkin täytyy saada olla vapaalla ja välillä vähän hölmöillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottasin tietysti jos siitä rahaa saisin. Etenkin jos se olis joku ärsyttävä julkkisrunkku muutenkin, kiittäis se vaan mielessään lisäjulkisuutta.

:D jos näkisin esim Nykäsen perseet olalla makaamassa nurmikolla saattaisin ottaakin kuvan, toisaalta olen myös niin pimee että saattaisin laittaa sille naisten alushousut päähän tms vähän kuvaa entratakseni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
:D jos näkisin esim Nykäsen perseet olalla makaamassa nurmikolla saattaisin ottaakin kuvan, toisaalta olen myös niin pimee että saattaisin laittaa sille naisten alushousut päähän tms vähän kuvaa entratakseni :xmas:

:laugh: mii laik joor Asenne :flower:

Yhteistyössä