jos nyt kuvittelisit että sinulla ei olisi lapsia niin mitä tekisit elämässäsi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
eli millaista elämäsi olisi jos sulla ei olisi lapsia...??

mä tässä taas mietin, kun on ollut harvinaisen rankka päivä ton ipanan kanssa... että mitä jos mulla ei olis sitä... niin tälläsiä tuli mieleen...

-nukkuisin päivät ja valvoisin yöt, kävisin enemmän ulkona, en varmastikkaan olis kovinkaan vakavassa parisuhteessa, kotini sisustus olis synkempi, reissaisin enemmän, näkisin kavereita paljon enemmän, seksiäkin sais millon haluais :D lukisin enemmän, katselisin leffoja enemmän...

huoh.. olisi siis paljon helpompaa... ja näin ollen tylsempää :D

Tekisin aika samoja asioita kuin nytkin. :) Opiskelisin, tekisin töitä, olisin toivottavasti naimisissa, matkustelisin, harrastaisin ja haalisin ympärilleni paljon ystäviä, olisin tiiviisti tekemisissä suvun kanssa ja hoitaisin paljon muiden lapsia. :)

Mä luulen, että mä reissaisin ja eläisin aika itsekästä elämää.
Ja siinä sivussa lellisin pikkusiskon lapset piloille...oisin just se täti jota aina kirotaan, kun se ostaa niille muksuille vaikka mitä fiksua ja tyhmää luksusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

mä tässä taas mietin, kun on ollut harvinaisen rankka päivä ton ipanan kanssa... että mitä jos mulla ei olis sitä... niin tälläsiä tuli mieleen...

-nukkuisin päivät ja valvoisin yöt, kävisin enemmän ulkona, en varmastikkaan olis kovinkaan vakavassa parisuhteessa, kotini sisustus olis synkempi, reissaisin enemmän, näkisin kavereita paljon enemmän, seksiäkin sais millon haluais :D lukisin enemmän, katselisin leffoja enemmän...

...seksiä ei kyl saa millon haluu... ainakaan semmosilta, joilta haluu. Ja siis voihan sitä lapsen saaneenakin lähteä itseään jakamaan, joten...

Tekisin töitä ja vapailla shoppailisin ja sisustelisin kotia ja kävisin kuntosalilla. Luultavasti meillä olisi useampi koira, joiden kanssa harrastaisin kaikenlaista. Lomilla matkustelisin erilaisiin paikkoihin. Tokihan nämä lasten kanssakin onnistuu, mutta on ollut hiukan hankalampaa =)

Olisin varmaan jossain ulkomaisessa yliopistossa suomen kielen opettajana. Tai sitten jotain aivan muuta. Vapaa-ajan lukisin kirjoja. Tietokoneella en aikaani viettäisi, koska luultavasti eläisin yksin ja olen aivan tumpelo näitten laitteitten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja nääh:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

...seksiä ei kyl saa millon haluu... ainakaan semmosilta, joilta haluu. Ja siis voihan sitä lapsen saaneenakin lähteä itseään jakamaan, joten...

nih, no tarkoitin lähinnä jos olisin suhteessa niin siellä kotona vois peittoja pöllyytellä millon haluttais :D
saanhan mä nytkin seksiä, ja juuri siltä keneltä haluan mutta tuo lapsi rajoittaa sitä tapahtuma hetkeä :D

N u k k u i s i n pitkiä yhtäjaksoisia öitä.

Tekisin töitä ja kävisin ulkomaan työmatkalla ilman huonoa omatuntoa ja teksin niitä muutaman enemmän vuodessa.

Katsoisin elokuvia. En muista koska olen nähnyt HYVÄN elokuvan. Lisäksi äitiys toi elämää rajottavaa herkyyttä: en kestä katsoa mitään elokuvaa missä tapetaan, kipudetaan, erotetaan lapsia vanhemmistaan tai edes kiusataan ketään. Eli en mitään. Sama pätee kirjoihin.

Kävisin rantalomilla; makoilisin uima-altaalla imemässä mojitoa ja lukisin hyvää kirjaa ja snorklaisin välillä.

Asuisin keskustassa.

Urheilisin enemmän. Kävisin neljässä jumpassa viikossa ja ulkoilisin lenkkeillen.

Pudotus todellisuuteen: Elämäni oli tuota kaksi vuotta sitten ja olin maailman katkeroituinen ämmä. Lapsettomuus oli kova paikka ja olisin luopunut tuosta kaikesta sormia napsauttamalla. Ja luoviunkin paljosta. Ja sen on sen arvoista lapsen vuoksi. Mutta jos saa edes näitä 10minsan kuvitelmia niin jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mä luulen, että mä reissaisin ja eläisin aika itsekästä elämää.
Ja siinä sivussa lellisin pikkusiskon lapset piloille...oisin just se täti jota aina kirotaan, kun se ostaa niille muksuille vaikka mitä fiksua ja tyhmää luksusta.

Peesi tähän. Urheilisin enemmän, lukisin, kävisin leffassa ja teatterissa. Ulkona syömässä... (siis kaikkia näitä teen nytkin, mutta toisten määrittelemässä aikataulussa ja aika vähän). Mulla ois varmaan "ura" sen sijaan että on "työpaikka". Oisin varmaankin sinkku.

Mun päiväni menisi näin: töiden jälkeen kävisin kunnon lenkillä jonkun kaverini kanssa ja sitten suihkun jälkeen köllöttelisin telkun/leffan ääressä ja menisin kymmenen ajoissa nukkumaan. Nukkuisin aina kello seiskaan heräämättä ja nauttisin piiiiiiiiiiiiiiiiitkän aamuhetken lehden ja monen kahvikupillisen kanssa (viikonloppuisin). Arkisin lähtisin töihin nopeasti, laitettuna ja tyylikkäät vaatteet päälläni. Joinakin iltoina kävisin elokuvissa, museossa, tyttöjen kanssa yhdellä/kylillä, shoppailemassa, ravintoloissa syömässä. Viettäisin paljon aikaa tyttökavereitteni kanssa... jos asuisin heidän kanssaan samassa kaupungissa.
Tämä oli elämääni viisi vuotta sitten. Silloin juostiin vielä baareissa ja valvottiin. Nyt olisi niin onnellinen jos vain saisi yöllä nukkua hyvin!

matkustelisin mieheni kanssa
käytäisiin useammin yhdessä ulkona,leffassa yms..
katsottaisiin iltaisin leffoja kotona myöhään
nukuttaisiin pitkään
oltaisiin pirteämpiä
koti olisi siistimpi ja siivoaisin vähemmän

se elämä olisi kiva taas kokea..

no joo, mitä nyt opiskeluaikaa muistelen, niin vaikka olsii ollut aikaa urheilla ja liikkua, niin enpä sitä silti jaksanut harrastaa tarpeeksi.
mutta elokuvissa ja teatterissa tuli käytyä ja itselle ostettua joskus uutta vaatetta ja ulkomaillakin oli joskus vara käydä jopa opiskelijana.
nyt ei. lapset vievät ajan, rahan ja hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja varmaan:
matkustelisin mieheni kanssa
käytäisiin useammin yhdessä ulkona,leffassa yms..
katsottaisiin iltaisin leffoja kotona myöhään
nukuttaisiin pitkään
oltaisiin pirteämpiä
koti olisi siistimpi ja siivoaisin vähemmän

se elämä olisi kiva taas kokea..

just noin se oli opiskeluaikana, matkustelua jonkin verran, leffoja, telkkaria myöhään, siisti koti ja aikaa valua ja vaan olla

No, mä en asuis täällä maalla laisinkaan vaan kaupungin vuokrakaksiossa pääkaupunkiseudulla. Ei ois velkaa. Tuskin miestäkää,niinku nytkää.
EIkä töitäkää ois sen enempää ku nytkää...

Mut ei ois ulosottojakaa jne...

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
töitä,töitä ja töitä :ashamed:

Samoin. Ehkä olisin jopa opiskellut enemmän. Oltaisiin varmaankin varakkaampia kun olisi ollut kaksi työnarkomaania tekemässä duunia. Mitä luultavimmin olisin edelleen mieheni kanssa naimisissa. Sitä kuinka paljon jaksaisi käydä iltariennoilla ja ystäviä tapaamassa ei voi kuin arvailla..... ehkä kuitenkin useammin kuin nyt. Elämä tuskin olisi yhtään parempaa tai mielenkiintoisempaa, itseasiassa varmaan tylsempää ja siitä puuttuisi se sama sisältö kuin sillä on nyt.

Olisin nykyistä pidemmällä työelämässä (ja siinä varmaan ihan kaikki oleellinen)!

Olen kokeillut nukkua päivät ja valvoa yöt. Tuskin lähtisin sille tielle enää.

Epäilen, etten kävisi nykyistä enemmän ulkona.

Olisin varmaankin nykyistä vakavammassa parisuhteessa eikä toisinpäin. Olen ollut vuosikausia sinkkukin (aikuisiällä ). Lapset ovat omiaan viemään parisuhteen raiteiltaan.

Sisustan kotini nytkin ihan niin synkäksi kuin haluan uskoen, että lapset sopeutuvat (lähes) kaikkeen mitä näkevät.

Matkustaisin varmaan nykyistä enemmän!

Yhteistyössä