Jos nyt pääsisit syömään ihan mihin vaan, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syötiin viikonloppuna joka päivä/ruoka ulkona joten tällä hetkellä kelpais miehen tekemä kanapihvi, öljyssä paistetut ranskalaiset ja fetasalaatti + muut lisukkeet.

Hih, menisin oitis Sasiedziin. Söisin varmaankin sitä heidän super herkullista kanasalaattia. Tosin voisin mennä myös Kazimierzin torille ja ostaa Zapiekankin...kiitos kovasti nyt tästä...olikin jo ikävä tuonne Krakovaan ja näin siinä sitten kävi taas...kiitti siis

en mä lähtis mihkään- tekisin kotona kermaperunoita, kunnon naudansisäfilepihviä ja punaviinikastiketta sekä höyrytettyjä vihanneksia. Jälkkäriksi maistuisi limejuustokakku. Jos ois pakko lähteä johonkin syömään, kävisin hakemassa martinsillan grilliltä valkosipulihodarin 2 nakilla.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24663027:
en mä lähtis mihkään- tekisin kotona kermaperunoita, kunnon naudansisäfilepihviä ja punaviinikastiketta sekä höyrytettyjä vihanneksia. Jälkkäriksi maistuisi limejuustokakku. Jos ois pakko lähteä johonkin syömään, kävisin hakemassa martinsillan grilliltä valkosipulihodarin 2 nakilla.

Me tehtiin tänään naudansisäfilettä, perunamuussia, sienihöystöä kera juuresgratiinin...oli hyvää

• Tykkää
Reactions: jassåå
Sienirisottoa ja maukkaita broileriviipaleita, jälkkäriks jotain ihanaa rahkaa esim. minttusuklaa tai sitten hedelmäisempi mangorahka.

ainiin ja mielikuvituksessani voisin juoda mielelläni myös viiniä muutaman lasillisen :D tällähetkellä raskaana joten oikeesti en voisi ottaa.

Pippurimyllyyn ja ottaisin viidenpippurinhärkää kasviksilla. Härkä mediumina. :p
Sun härkäpihvi voi olla lehmänlihaa:)
Aamulehti
Keittiömestari suosittelee härkää. Onhan se hiukan kalliimpaa, mutta kyllä kai härkä nyt tavallista nautakarjaa parempaa on. Vai onko?

Onko ravintolan listalta löytyvä härkä aina härkää, keittiömestari Jaakko Nuutila?

– Ravintolapuolella on käytössä gastronominen sanasto. Meillä on vakiintuneita käsitteitä kuten häränhäntä. Naudanhäntä ei myisi samalla lailla. Suomessa härkä tarkoittaa oikeastaan kaikkea naudanlihaa.

Kuopiossa oleva kreetalainen ravintola Kreeta tai Tampereella oleva Knossos olisi ilman muuta mun valntani. Jyväskylässäkin on välimeren alueen ruokaa tarjoava ravintola Etrusco, mutta siellä en ole vielä käynyt joten en osaa sanoa pidänkö.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sun härkäpihvi voi olla lehmänlihaa:)
Aamulehti
Keittiömestari suosittelee härkää. Onhan se hiukan kalliimpaa, mutta kyllä kai härkä nyt tavallista nautakarjaa parempaa on. Vai onko?

Onko ravintolan listalta löytyvä härkä aina härkää, keittiömestari Jaakko Nuutila?

– Ravintolapuolella on käytössä gastronominen sanasto. Meillä on vakiintuneita käsitteitä kuten häränhäntä. Naudanhäntä ei myisi samalla lailla. Suomessa härkä tarkoittaa oikeastaan kaikkea naudanlihaa.

No kai nyt kaikki tämän tietävät...

Itse menisin Coloradoon ja söisin kanaa ja katkarapuja vartaassa. :p Mukana ihanat soosit mihin dipata.

Maailmanlopun ravintolaan, tietty, jos pääsisin ihan mihin vain. Muuten tyytyisin laiskana syöjänä Raxiin, koska sen pizzat ovat niin rasvaisia, ettei niitä tarvitse edes niellä: ne liukuvat itsestään kurkusta alas.

Yhteistyössä