O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24663027:en mä lähtis mihkään- tekisin kotona kermaperunoita, kunnon naudansisäfilepihviä ja punaviinikastiketta sekä höyrytettyjä vihanneksia. Jälkkäriksi maistuisi limejuustokakku. Jos ois pakko lähteä johonkin syömään, kävisin hakemassa martinsillan grilliltä valkosipulihodarin 2 nakilla.
Troija kebabista voisin hakea salaattikebabin![]()
Sun härkäpihvi voi olla lehmänlihaaPippurimyllyyn ja ottaisin viidenpippurinhärkää kasviksilla. Härkä mediumina.![]()
Naantalin panda pizzeriaan![]()
Kuopiossa oleva kreetalainen ravintola Kreeta tai Tampereella oleva Knossos olisi ilman muuta mun valntani. Jyväskylässäkin on välimeren alueen ruokaa tarjoava ravintola Etrusco, mutta siellä en ole vielä käynyt joten en osaa sanoa pidänkö.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sun härkäpihvi voi olla lehmänlihaa
Aamulehti
Keittiömestari suosittelee härkää. Onhan se hiukan kalliimpaa, mutta kyllä kai härkä nyt tavallista nautakarjaa parempaa on. Vai onko?
Onko ravintolan listalta löytyvä härkä aina härkää, keittiömestari Jaakko Nuutila?
Ravintolapuolella on käytössä gastronominen sanasto. Meillä on vakiintuneita käsitteitä kuten häränhäntä. Naudanhäntä ei myisi samalla lailla. Suomessa härkä tarkoittaa oikeastaan kaikkea naudanlihaa.
Oletkos Oulusta ?Troija kebabista voisin hakea salaattikebabin![]()