Jos nyt saisit ihan mitä vain ruokaa, niin mitä ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja byök;26074458:
:x

En ees oo (ainakaan omasta mielestäni) nirso, mutta ajatuskin tuosta laittaa mahan vellomaan.

Ajatus että syö rakaa lihaa on aika vastenmielinen, mutta tuo poron kuivaliha on valmistettu samallai mitä suolakala. Ainoa ero vain että se poronliha on annettu kuivua..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26075733:
Älä luule. :D Odottele vaan omies kuivumista. :D

Voi, jospa nyt saisin hampurilaisaterian, pitsan tai oikeastaan ihan mitä vaan rasvasta, suolasta ja epäterveellistä. :heart:

Joutuu näköjhän odotteleen :)Just tehtiin lasten kanssa sämpylöitä ja kaurakeksejä, kunnon rasvapaukkuja nuo kaurakeksit. .Uunissa on lihamureke riisi/puolukkahyytelö sydämellä ;)

Joutuu näköjhän odotteleen :)Just tehtiin lasten kanssa sämpylöitä ja kaurakeksejä, kunnon rasvapaukkuja nuo kaurakeksit. .Uunissa on lihamureke riisi/puolukkahyytelö sydämellä ;)

:stick: :stick: :kieh:
Just joo, syökää vaan kaikkea hyvää ja kovaa ja rapeaa, minä hammasvaivanen tyydyn kaupan pehmeisiin eineslaatikoihin. |O

En tykkää tästä ketjusta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26075858:
:stick: :stick: :kieh:
Just joo, syökää vaan kaikkea hyvää ja kovaa ja rapeaa, minä hammasvaivanen tyydyn kaupan pehmeisiin eineslaatikoihin. |O

En tykkää tästä ketjusta. :D
Kuitenkin tykkäät :laugh:
Jälkkäri kelpais tuon murekkeen jälkhen, mutta taitaa jäädä väliin kun lapsukaiset kotona niin ei kehtaa kethän soitella iltapäiväkahveille ;)

Yhteistyössä