Jos nyt saisit makkaraperunat niin millä mausteilla ne ottaisit ja mitä juomaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26181405]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Oli ihan hyvä uusi salsahampurilaisateria, ranskikset persiistä mutta enpä niistä välitäkään.

[QUOTE="nuuh";26181434]Täälläpäin tilaisin sen taksarina ja kaikki mausteet paitsi ei kurpitsapikkelssiä, juomaksi olut tai cola.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Mistä tuollaisia makkaraperunoita saa? Paitsi kotona tietty voi tehdä.. Onko tuo siis jotain krapularuokaa? On tullu palstalla niin moneen kertaan vastaan niin en voi olla kysymättä..:confused:

Mistä tuollaisia makkaraperunoita saa? Paitsi kotona tietty voi tehdä.. Onko tuo siis jotain krapularuokaa? On tullu palstalla niin moneen kertaan vastaan niin en voi olla kysymättä..:confused:

Melkein joka grillikioskilta nyt ainakin saa makkaraperunat jossain muodossa. Sisältää yllättäin ranskalaisia ja makkaraa plus mahdollisesti lisukkeita ja topki mausteet.

Melkein joka grillikioskilta nyt ainakin saa makkaraperunat jossain muodossa. Sisältää yllättäin ranskalaisia ja makkaraa plus mahdollisesti lisukkeita ja topki mausteet.

Ahaa. Vai että ranskalaisia :D Luulin että on toisenlaista perunaa :D Sivistysaukko näköjään.. En oo siis koskaan ostanut täällä makkaraperunoita, en edes grilliltä mitään..

Yhteistyössä