Jos oisit ylipainoinen tai olet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkin kehtaan, mikä kysymys tuo edes on? Jos en kehtaisi, niin ei se silloin olisi minun mieheni. Herranjestas, mitä sitten oikeen kehtaa jos ei voi miehensä edessä olla alasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvällä itsetunnolla varustettu:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Jos ap sulla oikeasti olisi hyvä itsetunto niin et olisi haukkunut ja solvannut. Olisit vain tehnyt asiallisen aloituksen ja vastannut mitä itse ajattelet, mutta nyt vain haukut ylipainoisia. Joo mäkin haukuin sua tyhmäksi mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sun oli itse pakko vastata mun kirjotuksiin vaikka ei kohdistunut suhun, miksi, no ei tarvi miettiä edes.

Sä voisit nyt oikeesti miettiä että onko sulla aivan kaikki kunnossa. Normaali ihminen ei nimittäin hae oman itsetunnon kohotukseen apua muitten haukkumisesta.

Se ei ole mitään itsetunnon kohotusta jos tälläistä huutelee, sulla se ongelma on niissä läskeissä kun niin kärkkäästi kirjotat. Syö terveellisesti, liiku, niin kyllä se mielikin kohenee, itsetunto sulla kasvaa, kokeile piruuttas.

Jos ap sulla oikeasti olisi hyvä itsetunto niin et olisi haukkunut ja solvannut. Olisit vain tehnyt asiallisen aloituksen ja vastannut mitä itse ajattelet, mutta nyt vain haukut ylipainoisia. Joo mäkin haukuin sua tyhmäksi mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sun oli itse pakko vastata mun kirjotuksiin vaikka ei kohdistunut suhun, miksi, no ei tarvi miettiä edes.

Sä voisit nyt oikeesti miettiä että onko sulla aivan kaikki kunnossa. Normaali ihminen ei nimittäin hae oman itsetunnon kohotukseen apua muitten haukkumisesta.

Se ei ole mitään itsetunnon kohotusta jos tälläistä huutelee, sulla se ongelma on niissä läskeissä kun niin kärkkäästi kirjotat. Syö terveellisesti, liiku, niin kyllä se mielikin kohenee, itsetunto sulla kasvaa, kokeile piruuttas.

Mikä tarve sulla on tälläisiä huudella? Kukaan normaalijärkinen ihminen ei nimittäin tee sellaista, mutta turha sulle on mitään selittää.

Mikä tarve sulla on tälläisiä huudella? Kukaan normaalijärkinen ihminen ei nimittäin tee sellaista, mutta turha sulle on mitään selittää.

Älä vastaa kun noin osu.

Oliskohan tää ap sitä ihmistyyppiä, joka rehkii salilla monta tuntia päivässä, sen jälkeen tutkii omaa kroppaansa pitkään peilin edessä, ramppaa puntarilla vähän väliä tsekkaamassa et kai se paino pysyy samassa ja on unohtanut kuinka elämästä nautitaan...

Ja on siis kateellinen omassa tiukkapipoisuudessaan lihaville eli hänen käsityksensä mukaan ihmisille jotka eivät omaa tiukkaa itsekuria, mikä on taas vallannut hänen elämänsä.

Huono itsetunto ja katkeruus.... aijaijaijai....

Taisi ap:seen osua kun hänen huono itsetuntonsa huomattiin jo ensimmäisestä viestistä.

Hyvä jos te huomasitte, mutta minä en, mutta en jankkaile tästä enään enempää. Terveellisempää elämää sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Eedlis:
Oliskohan tää ap sitä ihmistyyppiä, joka rehkii salilla monta tuntia päivässä, sen jälkeen tutkii omaa kroppaansa pitkään peilin edessä, ramppaa puntarilla vähän väliä tsekkaamassa et kai se paino pysyy samassa ja on unohtanut kuinka elämästä nautitaan...

Ja on siis kateellinen omassa tiukkapipoisuudessaan lihaville eli hänen käsityksensä mukaan ihmisille jotka eivät omaa tiukkaa itsekuria, mikä on taas vallannut hänen elämänsä.

Ei pidä paikkansa. Pidän kyllä herkkupäiviä kohtuudella, kulutan myös, mutta en rehki joka päivä salilla, katsele itseeni peilistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eedlis:

Ei pidä paikkansa. Pidän kyllä herkkupäiviä kohtuudella, kulutan myös, mutta en rehki joka päivä salilla, katsele itseeni peilistä.

Mikä sua sit oikein vaivaa? Mikä sut saa aloittamaan keskustelun aiheesta josta tiedät syntyvän riidan? Ja sit vielä alat haukkumaan...
Eihän se ihan fiksun ihmisen ajatusmaailmaa oikein kuvasta... Mikset anna muiden olla rauhassa. Sä oot tyytyväinen omaan elämääs, ni miks pitää muita lynkata... eikös oo se vanha sananlaskukin "kellä onni on, se sen kätkeköön"?

Ja mielelläni ole, koskailloin tunnen itseni seksikkääksi, kun mieheni katsoo himoiten minua sellureisiäni ja hyllyvää persettäni ja isoja riippu tissejäni ja leikkausarpista mahaani, koska silloin ne eivät ole niitä, vaan ihanaa, kiihottavaa ja seksikästä ja sen saan myös kuulla ja tuntea.

Juu, olen vielä raskauden jäljiltä pyöreänä mutta kiloistani, raskausarvistani ja selluistani huolimatta kehtaan olla nättinä ja nakuna mieheni edessä. Olen ollut hurjan laihakin, mutta nyt kun mulla on pyöreät muodot, niin olen jopa haluttavampi - näin on mieheni minulle useasti sanonut.

Ja mitä tulee tuohon ap:n aloitukseen ja kommentointeihin, niin... heräs vain ajatus mieleen, että jos ennen niin simpsakassa kunnossa oleva naisihminen pyöristyisi, niin kuin useimmille käy, esimes raskauden aikana painon lähennellessä vaikka sitä ap: mainitsemaa 80 kiloa ja mies ei sitä kestä - kuten esimes juuri ap:n - niin oiskohan silloin itse parisuhteessa jotain vinksallaan? Onko rakkaus silloin vain sitä pintaa, eikä sitä syvällisempää, joka kestää kaiken? Eikö ihmisessä ole tärkeintä kuitenkin se, oikeesti, mitä löytyy pään sisästä? Silloin mielestäni ei voi rakkaudesta edes puhuakaan, jos ei kestä puolisonsa fyysisiä muutoksia. Ikä se tulee vastaan meillä jokaisella...

kuule mieheltäsi, että aah nämä on taas kasvanut, ihanan isot jne. (rinnat siis) koska aina, kun olen lihonut nii saan kuulla tuollaisia kommentteja ja silloin riippu tissini saavat minut tuntemaan itseni todella seksikkääksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sexy woman:
kuule mieheltäsi, että aah nämä on taas kasvanut, ihanan isot jne. (rinnat siis) koska aina, kun olen lihonut nii saan kuulla tuollaisia kommentteja ja silloin riippu tissini saavat minut tuntemaan itseni todella seksikkääksi.

Mun mies tykkää kiinteistä rinnoista. Ei mun C-D kupit pienet tähän kroppaan ole ;)

Mun mies tykkää kiinteistä rinnoista. Ei mun C-D kupit pienet tähän kroppaan ole ;)

siksipä ei ole mitään väliä millaiset ne ovat. Sun mies ei sitten enää varmaan tykkää sun rinnoista, kun olet vanha, kun ne rupee riippumaan viimeistään tuossa 60v tietämissä.

siksipä ei ole mitään väliä millaiset ne ovat. Sun mies ei sitten enää varmaan tykkää sun rinnoista, kun olet vanha, kun ne rupee riippumaan viimeistään tuossa 60v tietämissä.

Tässä on viä aikaa siihen 60 v. Mielummin nyt kiinteät, mummona voi sitten olla kärpäslätkät kun ei tarvi olla niin hyvännäköinen enään.

Yhteistyössä