Jos olet hoikka, 50-60kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippulajokaeivingu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
164 cm/ 53 kg. Raskausaikana tuli 14 kg lisää, mutta se lähti "itsestään" siten, että imetin ja samaan aikaan ilmeisesti lihas muuttui läskiksi. Nyt 8 kk:n jälkeen 2 kg alkuperäisen alapuolella, mutta ulkomuoto ei ole kyllä entisellään.

samat mitat OLi kun ap:llä. Ekasta tuli 16kg, tokasta 14 ja kolmannesta varmaan kymmenen. Paino tippui itekseen puolen vuoden kuluessa. Ei jäänyt raskauskiloja. mutta...nyt kun ei energia pala vauvan kanniskeluun ym. niin on alkanut vyötärö tursuamaan, jo 60kg raskauksista löysentyneellä mahalla tuntuu pahalta, vaikken mitään laihuutta ihannoikaan.

Minä ajattelinkin että kannattaa kysyä vain hoikilta niin saan jotakin vertauskuvaa tähän omaan painooni. Viimeksi kun kysyin niin moni tuli sanomaan että kilo pari tuli lisää, silloin on pakko olla ylipainoinen jo valmiiksi. Kiitos vastauksist =)

Painoin ekaa alkaessani odottamaan vajaa 50, vbiidettä odottaessani 52. Kiloja tullut 4-6 raskausaikoina ja heti ollut entisissä mitoissa jopa hoikempi.
Nykyään painan 52 viiden raskauden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja hippulajokaeivingu:
Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.

1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.

Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.

Niin paljonko tuli kiloja raskauden aikana? Minä 165cm ja 56kg ja 14kg tuli lisää.

164 ja paino vaihdellut ennen raskauksia 51-56, painoa tullut 13-16 kg, jotka lähteneet pois 2-4 kk:ssa ja imetysajan lopussa ollut vielä muutaman kilon miinuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

1. raskaus tuli 6kg
2. raskaus tuli vajaa 1 kg
3. raskaus tuli 2,5kg.

Lähtöpaino kaikissa 54kg, ja pituutta minulla 157cm.

En kysy millään pahalla mutta miten on mahdollista, että on tullu vain 1kg tai 2.5kg? Ootko alkuraskaudessa päässy laihtumaan niin paljo pahoinvoinnin takia?

Yhteistyössä