Istuma-asennossa on tullu imetettyä ensimmäiset 2kk,sen jälkeen ei enää öisin syömään heräilty...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisinTuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:22 Norsupäästäinen kirjoitti:Mä pidin vauvan vieressä ja toimin tuttina yöt. Eli imetin makuultaan
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:14 Aurinkokunta kirjoitti:Meillä mies nostaa vaavin mun viereen, ja tuuppaa mua, että ois ruuantarvis. Mie syötän siinä hädintuskin heränneenä.
Sit jollainaikaa mies nostaa vaavin takas omaan petiinsä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:30 Leija kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:16 Buu kirjoitti:.....
Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisinTuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena....
Luettele meidän nikitkin puistokavereille. Ei ne varmaan kummallisena pitäisi.....
![]()