Jos olet käynyt PIETARISSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kesällä 2007 oltiin miehen kanssa. Junalla mentiin, oli matkanjärjestäjän reissu mutta siellä perillä me mentiin omia polkujamme. Hyödynnettiin vain se matkanjärjestäjän tarjoama kyyditys Pietarin juna-asemalta hotellille ja takaisin. Oli ihan kätevää, ettei tarvinnut venäjää taitamattomana matkalaukkujen kanssa itse seikkailla.

Tähänkin kun olette vastanneet niin kaikki tuntuu tykänneen? Eilen eräät tutut ylistivät Pietarin maasta taivaisiin :D Itse olen aina haaveillut siellä käymisestä mutta noloa kyllä, Venäjä pelottaa minua.

Monesti, ja kaikilla muilla kulkupeleillä paitsi lentäen ja laivalla.
Samanlainen suurkaupunki se on, kuin kaikki muutkin, ei tarvitse pelätä. Ihastua vaan. :) Suosittelen matkustamista touko-kesäkuussa tai syksyllä.

en pietarissa mutta viipurissa..tehtiin luokan kanssa (sosiaali ja terveysalan opintoihin valmentava)
vietiin viipurin lastenktiin jätesäkki kaupalla pehmoleluja.petivaatteita.vaatteita. ja tutusttiin muutenkin lastenktiin ja kadulla asuvien lasten yömajaan..yksi yö oltiin

[QUOTE="vieras";25900700]Monesti, ja kaikilla muilla kulkupeleillä paitsi lentäen ja laivalla.
Samanlainen suurkaupunki se on, kuin kaikki muutkin, ei tarvitse pelätä. Ihastua vaan. :) Suosittelen matkustamista touko-kesäkuussa tai syksyllä.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta.

Syksyä mietittiin tai vasta ensi vuoden kevättä, nuoremman pitää olla sen ikäinen että voi kaksi yötä olla meistä erossa. Tuntuu ettei yhdessä päivässä ainakaan ehtiä Pietaria näkemään.

Ellei tee monta reissua :D Onhan se lähellä.

Matkatoimiston kautta matkaillut Leningradissa bussimatkoilla ja Pietarissa junalla. Ja olen käynyt myös Moskovassa junalla. Mielenkiintoisia kaupunkeja molemmat, suosittelen!

Yhteistyössä