Jos olet toinen nainen, salasuhdetta ei kannata paljastaa miehen vaimolle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suhteesta kertominen pettäjämiehen vaimolle on oman kokemukseni mukaan turhaa. En ole ylpeä siitä, että olin jonkin aikaa se toinen nainen, mutta opinpahan sen, että jos omantunnon- ja syyllisyydentuskissaan menee kertomaan asiasta sille vaimolle, olet lopulta itse se valehtelija, sillä "minun mieheni ei ikimaailmassa pettäisi"!

Meidän tapauksessa, harmi vaan, ympärillä oli tosi pienet piirit. On sanomattakin selvää, että miehen ja vaimonsa tuttavat (minunkin tuttaviani) eivät enää edes tervehdi minua. Sen kyllä kestän, jos se olisi seurausta siitä, että olen mennyt sänkyyn varatun kanssa, mutta kun syy on se, että minua pidetään valehtelijana ja kuvitellaan, että koetan pilata muiden suhteita kertomalla perättömiä juttuja.

Minulla oli siis seksisuhde varattuun mieheen noin puolen vuoden ajan. Tunteita siinä ei ollut kummallakaan pelissä, molemmat haimme toisistamme jonkinlaista lohtua ja pakenimme arkea toisiimme. Pikkuhiljaa suhde hiipui, ja aloin miettiä tunnustamista. Tuntui pahalta, että vaimo tervehti mua aina kaupassa iloisesti jne. No, otin asian puheeksi hänen kanssaan, hän ei uskonut. Parin päivän päästä kuitenkin soitti ja tivasi yksityiskohtia. Kerroin kaiken, mitä ikinä pystyin muistamaan. Todisteena näytin miehensä lähettämiä viestejä. Nekään eivät riittäneet, vaan minut tosiaan haukuttiin "tyrkyksi pyrkyriksi, jolla on niin köyhä elämä että pitää yrittää sabotoida muiden avioliittoja"... Jep...!

Parasta tietysti olisi, että ei sekaantuisi varattuun, mutta toiseksi parasta on pitää suunsa visusti kiinni. Vaimoilla tai miehillä ei ole tarvetta/oikeutta tietää, sitä mieltä olen nyt, valehtelijan leima otsassani.
 
Tuossa olet oikeassa. Jos kerran suhde oli jo hiipumassa ja tunteitakaan ei ollut. Pelkästään kaupassa moikkaamisen vuoksi nyt mennä tunnustamaan. Tulee väkisellä mieleen, että ehkä sinulla on tunteita, joita et itsellesikään myönnä.

Mielenkiintoinen tarina kuitenkin. Mies on todennäköisesti kieltänyt suhteenne ja sinut täysin. Saanut vaimon uskomaan valheilla, että olet jotenkin sekopää. Tai vaimo ei suostu uskomaan ja kieltää kaiken. Ehkä ei ole edes kertonut miehelleen, että tietää teistä.

Ei mikään häävi tilanne siinä parisuhteessa. Korttitaloilla on taipumus kaatua.
 
[QUOTE="vieras";27940620]Tuo vaimo oli siis tuttavani/kaverini jo vuosien ajalta, samoin kuin mies.[/QUOTE]

no miksi sä sitten menit tekemään tollasen idioottimaisen tempun? ihan oikein sulle että sait siitä seuraamuksia! sä oliist kato voinut hakea sitä jotian ilman tunteita joltain ihan vieraalta!älytöntä! tunsitko ittesi jotenkin yleväksi kun varattu mies haluski panna sua! mahtaa imarrella!


no vaimo luultavasti usko,mutta ei halua uskoa. tuo suhde siis kaatuu ennemmin tai myöhemmin,ellei vaimo avaa suutansa ja ukko myös. taitaa vaimo vaan haluta pitää losito miehen ittellään.
 
Mulla oli myös joskus suhde työkaveriin, joka väitti olevansa vapaa. Ei tosin mikään suuri rakkaustarina..

No kun sitten lopulta paljastui että oli jo puuhamassa perheenperustamista toisen eukon kanssa niin yllättäen minusta tuli tarinan pahis.. Mitä tästä opimme? Nainen on hölmö. Sekä minä että tuo joka sen kanssa kakaran pukkasi ja minut hulluksi haukkui :)
 
[QUOTE="heluna";27940650]no miksi sä sitten menit tekemään tollasen idioottimaisen tempun? ihan oikein sulle että sait siitä seuraamuksia! sä oliist kato voinut hakea sitä jotian ilman tunteita joltain ihan vieraalta!älytöntä! tunsitko ittesi jotenkin yleväksi kun varattu mies haluski panna sua! mahtaa imarrella!


no vaimo luultavasti usko,mutta ei halua uskoa. tuo suhde siis kaatuu ennemmin tai myöhemmin,ellei vaimo avaa suutansa ja ukko myös. taitaa vaimo vaan haluta pitää losito miehen ittellään.[/QUOTE]

Etkö huomannut, kun sanoin, ettei nuo seuraamukset mua kiinnosta? :) Mulla on ihana elämä näinkin, ja muuten paljon kavereita ja ystäviä. Samoin myös vapaita miehiä :) Sori vaan, mutta jos ei varattu osaa pitää itseään kurissa, niin täytyy kyllä sielläkin suunnassa silloin katsoa peiliin. Hymyilyttää nuo sun "ylevä" ja "mahtaa imarrella", no enpä kuule ajatellut asioita noin hienosti :D Kunhan sekstailtiin.
 
[QUOTE="vieras";27940620]Tuo vaimo oli siis tuttavani/kaverini jo vuosien ajalta, samoin kuin mies.[/QUOTE]

Ehkä ne yhteiset tuttavat ja kaverit eivät moikkaa sulle enää koska ovat pettyneitä sinuun ja tekosiisi?
Ehkä eivät hyväksy vain tekojasi ja eivät halua tuollaisen petoksen tehneitä ihmisiä kaveripiiriinsä?

Mun olisi esim. erittäin vaikea (ehkä jopa mahdoton) olla tuollaisen ystävä joka kaverinsa noin törkeästi pettää.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu ja Vaimo-Rakas
[QUOTE="heluna";27940650]no miksi sä sitten menit tekemään tollasen idioottimaisen tempun? ihan oikein sulle että sait siitä seuraamuksia! sä oliist kato voinut hakea sitä jotian ilman tunteita joltain ihan vieraalta!älytöntä! tunsitko ittesi jotenkin yleväksi kun varattu mies haluski panna sua! mahtaa imarrella![/QUOTE]

Tietenkin se on tuntunut hyvälle. Seksi on lähes poikkeuksetta kivaa. Huomio ja läheisyys myös. Turhaan syyllistää vain toista. AP ei ole voinut yksin harrastaa seksiä miehen kanssa. Tai sitten on melkoinen tuulimuna kyseessä ja AP on vain jäävuorenhuippu.
 
No en mä nyt sitä ihmetellyt, että haukkuvat mua tai että eivät tervehdi mua enää, vaan sitä, että MINÄ olen heidän mielestään nyt VALEHTELIJA! Ääh, yritäpä tälläkin palstalla jotain kertoa, kun kaikki halutaan väkisinkin ymmärtää väärin. :D

Kaveri on väärä sana, mutta siis tuttava, jonka kanssa pyöritty samoissa porukoissa - paljon yhteisiä kavereita.
 
Mielestäni vaimolla on oikeus tietää. Jos ei usko, niin omapa on asiansa. Tosin en kyllä usko, että olisi siitä kiinni ettei hän uskoisi. Sinähän olet tyrkky pyrkyri, olet tyrkyttänyt itseäsi naimissa olevalle miehelle, vaikka olet tiennyt hänen olevan varattu, olet tahallaan lähtenyt tuhoamaan toisten avioliittoa (en tarkoita, että vika olisi ainoastaan sinussa, mutta eiköhän mieskin ole osansa kuullut vaimoltaan)?
 
Kostaminen harvemmin johtaa mihinkään hyvään. Ja kostohan tuo kertominen oli, kun teit sen vasta tuossa vaiheessa, kun mies oli lopettamassa suhdetta sinuun. No, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä sitten vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";27940705]No en mä nyt sitä ihmetellyt, että haukkuvat mua tai että eivät tervehdi mua enää, vaan sitä, että MINÄ olen heidän mielestään nyt VALEHTELIJA! Ääh, yritäpä tälläkin palstalla jotain kertoa, kun kaikki halutaan väkisinkin ymmärtää väärin. :D

Kaveri on väärä sana, mutta siis tuttava, jonka kanssa pyöritty samoissa porukoissa - paljon yhteisiä kavereita.[/QUOTE]

No noissa hommissa nyt vaan on sana sanaa vastaan ja sä näköjään hävisit...
 
[QUOTE="vieras";27940696]Ehkä ne yhteiset tuttavat ja kaverit eivät moikkaa sulle enää koska ovat pettyneitä sinuun ja tekosiisi?
Ehkä eivät hyväksy vain tekojasi ja eivät halua tuollaisen petoksen tehneitä ihmisiä kaveripiiriinsä?

Mun olisi esim. erittäin vaikea (ehkä jopa mahdoton) olla tuollaisen ystävä joka kaverinsa noin törkeästi pettää.[/QUOTE]

Mutta siis sen miehen kaveri voisit edelleen olla? Koska hänethän on pakotettu suhteeseen vaimonsa kaverin kanssa, todennäköisesti veitsellä tai aseella uhaten puolenvuoden ajan.

Mies parka!
 
[QUOTE="vieras";27940717]Sinkkuna en ole velvollinen vahtimaan muiden parisuhdetilanteita. Varatuilla on vastuu siitä, että pysyy uskollisena omalle kumppanilleen. Tieten tahtoen en tietenkään mene iskettämään ketään varattuja.[/QUOTE]

Kerroit olevanne samaa kaveriporukkaa. En usko sekuntiakaan ettet sitten tiennyt tätä, kun kerran vaimokin aina kaupassa niin iloisesti tervehti.
 
[QUOTE="vieras";27940696]Ehkä ne yhteiset tuttavat ja kaverit eivät moikkaa sulle enää koska ovat pettyneitä sinuun ja tekosiisi?
Ehkä eivät hyväksy vain tekojasi ja eivät halua tuollaisen petoksen tehneitä ihmisiä kaveripiiriinsä?

Mun olisi esim. erittäin vaikea (ehkä jopa mahdoton) olla tuollaisen ystävä joka kaverinsa noin törkeästi pettää.[/QUOTE]

Puhuin tuttavista, en ystävistä. Mun ystävät ovat edelleen rinnallani. Enkä myöskään tarvitse noiden tuttavien hyväksyntää tai moikkailuja, mua vaan inhottaa tässä se, että minut on leimattu perättömien asioiden puhujaksi, vaikka kerroin nimenomaan totuuden. Periaatteessa sivuseikka tässä se, että kerroin asiasta, mutta tosiaan siitä opin, että parempi pitää suunsa kiinni.
 
[QUOTE="vieras";27940705]No en mä nyt sitä ihmetellyt, että haukkuvat mua tai että eivät tervehdi mua enää, vaan sitä, että MINÄ olen heidän mielestään nyt VALEHTELIJA! Ääh, yritäpä tälläkin palstalla jotain kertoa, kun kaikki halutaan väkisinkin ymmärtää väärin. :D[/QUOTE]

Näh, se tieto syö sitä naista. Se syö. Olet tietenkin se helpompi syntipukki ja pukki muutenkin ;)
 
Kerroit olevanne samaa kaveriporukkaa. En usko sekuntiakaan ettet sitten tiennyt tätä, kun kerran vaimokin aina kaupassa niin iloisesti tervehti.

Totta kai tiesin heidän olevan naimisissa. Tieten tahtoen en siltikään itseäni miehelle tyrkyttänyt. Ajauduimme seksiin kerran, ja sen jälkeen useasti uudelleen. Edelleenkään en koe olevani miehen tekosista vastuussa, kivitä ihan vapaasti. Jännä, että parisuhteessa elävillä ihmisillä ei muka itsellään olisi vastuuta teoistaan :D Pahat sinkuthan he heitä maanittelevat pettämään, juuuu... :)
 
[QUOTE="vieras";27940684]Siis panet kaverisi miestä ja ihmettelet miten se nyt sua niin rumasti haukkuu? :D

Mä olisin varmasti haukkunut sua vielä rumemminkin, paaaaljon rumemmin.[/QUOTE]

Treenaapas luetunymmärtämistä. :)
 
Minulle tuli aikoinaan toinen nainen kertomaan suhteestaan (joka oli jo päättynyt) silloiseen mieheeni. Tämä toinen nainen oli miehen ja minun yhteinen ystävä. Kyllä oli kova paukku, mutta uskoin heti ja onneksi myös mies tunnusti melko pian.
Olen todella kiitollinen tälle naiselle joka kertoi ja esti minua tekemästä itsestäni pelleä enää pidempään.
Tarinasta ehkä "hauskan" tekee se, että myös moni hyvänä pitämäni ystävä tiesi suhteesta mutta eivät olleet kertoneet minulle. Olivat kuulemma halunneet säästää minua, eivätkä olleet uskoneet minun uskovan vaikka olisivat kertoneetkin, niin onnellinen ja luottavainen olin mieheni suhteen. Katkaisin välit välittömästi näihin ihaniin ystäviini, mutta tämän toisen naisen kanssa ystävyytemme jatkui vielä vuosia. Muuttojen ja muiden vuoksi emme ole vuosiin olleet yhteydessä, mutta mitään pahoja fiiliksiä en häntä kohtaan tunne.

Itse toivoisin siis, että jos mieheni pettäisi niin se minulle paljastettaisiin. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Mutta meitä on toki moneen junaan...
 
[QUOTE="vieras";27940753]Totta kai tiesin heidän olevan naimisissa. Tieten tahtoen en siltikään itseäni miehelle tyrkyttänyt. Ajauduimme seksiin kerran, ja sen jälkeen useasti uudelleen. Edelleenkään en koe olevani miehen tekosista vastuussa, kivitä ihan vapaasti. Jännä, että parisuhteessa elävillä ihmisillä ei muka itsellään olisi vastuuta teoistaan :D Pahat sinkuthan he heitä maanittelevat pettämään, juuuu... :)[/QUOTE]

Tottakai on, mutta en mä miehestä puhunut vaan siitä mikä sun osuus on tässä ja miten sinä ajauduit myös tekemään väärin. Miksi mä olisin miestä alkanut tässä haukkumaan kun ei se tässä ole. Toki mies teki väärin, ja vielä enemmän väärin pelastamalla itsensä noin. Mutta ei se vähennä sitä että ole sitä mieltä että sinä myös olet syyllinen. Eri asia on jos iskemään tulee mies joka kaikin keinoin peittää olevansa parisuhteessa, ja et todella mitään siitä tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä