Tää on kyllä niitä juttuja että...
Aapee toimi itsekkäästi. Puhdistaakseen omaa omaatuntoaan meni aivan turhaan rikkomaan toisen elämän.
Jos tietää jonkun pettävän puolisoaan on mun mielestä reilua kertoa.
Mutta jos joku petti aiemmin ja suhde on jo ohi, on sit kyse alkuperäisestä suhteesta tai siitä pettäjien suhteesta, niin turha kertoa ja loukata. Ellei ole huomattavissa että samaa henkilöä petetään pian/jo uudelleen.
Aapee toimi itsekkäästi. Puhdistaakseen omaa omaatuntoaan meni aivan turhaan rikkomaan toisen elämän.
Jos tietää jonkun pettävän puolisoaan on mun mielestä reilua kertoa.
Mutta jos joku petti aiemmin ja suhde on jo ohi, on sit kyse alkuperäisestä suhteesta tai siitä pettäjien suhteesta, niin turha kertoa ja loukata. Ellei ole huomattavissa että samaa henkilöä petetään pian/jo uudelleen.