Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mà vastaan sakonkin uhalla ettà ei ketààn B)
Eiii! Sun on PAKKO! |O
eiiiiiiiiiiiiiiiiiii, noooooooooooooooooooooo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mà vastaan sakonkin uhalla ettà ei ketààn B)
Eiii! Sun on PAKKO! |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko hän se, joka suuttui silmiensä arvosteluista?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mä ottaisin huumekoiran, hän kovin kaunis nainen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mà vastaan sakonkin uhalla ettà ei ketààn B)
Eiii! Sun on PAKKO! |O
Ei ole totta! Mikäs juttu tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Joo, suutun kyllä, jos mulle tehdään down-diagnoosi mun silmien kuvan perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko hän se, joka suuttui silmiensä arvosteluista?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mä ottaisin huumekoiran, hän kovin kaunis nainen.![]()
Joo, suutun kyllä, jos mulle tehdään down-diagnoosi mun silmien kuvan perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mà vastaan sakonkin uhalla ettà ei ketààn B)
Eiii! Sun on PAKKO! |O
ap sanoi että PAKKO. Sä et nyt osaa tätä leikkiä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mamma italiana vain siitä syystä, ettei hänelle kelpaa ketään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ei ole totta! Mikäs juttu tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Joo, suutun kyllä, jos mulle tehdään down-diagnoosi mun silmien kuvan perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:lunatic
vähiten haluisin huumekoiran.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:lunatic
vähiten haluisin huumekoiran.
Vähiten mä oisin sun saatavillakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mitä ottaisin maraboun :wave:
Vaikuttaa niin mukavan positiiviselta tapaukselta![]()
Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
Minut, voi raksu! :heart:Jostain syystä mua kyllä kamalasti hymyilyttää mielikuva metsis/parkula/rajis taloudesta. Ensinnäkin siellä olisi kamalasti lankoja joka paikassa, niitä varmaan risteilisi ympäri huoneita
Ja voi sitä hulinaa ja huisketta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
Minut, voi raksu! :heart:Jostain syystä mua kyllä kamalasti hymyilyttää mielikuva metsis/parkula/rajis taloudesta. Ensinnäkin siellä olisi kamalasti lankoja joka paikassa, niitä varmaan risteilisi ympäri huoneita
![]()
:heart:
No totta hemmetissä murusein.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
![]()
No siis mä voisin myös yhtyä tähän kimppakivaan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No totta hemmetissä murusein.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
![]()
No siis mä voisin myös yhtyä tähän kimppakivaan :heart:![]()
Turusta?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No totta hemmetissä murusein.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
![]()
No siis mä voisin myös yhtyä tähän kimppakivaan :heart:![]()
tähänkin kommuunnin voisin muuttaa. Ostettaisko puutalo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:onpas taas kysymys, miehistä vaikka Päätön tai vaikka Lillu, viimeksi mainitulla on ainakin hyvä musiikkimaku
...ja naisista...kukas se oli se aseksuaali palstalla, ottaisin hänet puolisoksi ilman muuta.
:xmas: