jos olisit 158 cm pitkä/lyhyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen 159,5 cm ja paino vaihtelee 60-63kg välillä ja olen aivan tyytyväinen. Varsinkin ku tuo paino nyt 60kg ja muistaakseni viimeks joskus peruskoulu aikoina ollu tuota luokkaa...

Kyllä sitä osaa olla tähänkin tyytyväinen ku painoa ollu joskus yli 80kg..

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:

Mun mielestä liian vähän. Mä olen vain 152cm ja alle 50kg olin liian hoikka. 50-55kg oli aika sopiva, vaikkakin 57kg oli vielä tosi hyvä paino.

Makuasia, itselleni 55 on ihan liikaa ellei se paino osaksi ole sitten treenattua lihasta. Jos muuten vain painaisin 55kg, mahtuisi itselleni 10 kg silkkaa läskiä tuohon määrään. Läskiä kun ei ole eikä lihastakaa on minun normaalipaino 45kg ja olen 155cm pitkä. Terveellisellä ruokavaliolla ja joskus herkuttelulla kun pysyn näissä mitoissa ei se paino ainakaan voi olla "liian vähän" .

Alkuperäinen kirjoittaja jaa.a:

Mun mielestä liian vähän. Mä olen vain 152cm ja alle 50kg olin liian hoikka. 50-55kg oli aika sopiva, vaikkakin 57kg oli vielä tosi hyvä paino.

Makuasia, itselleni 55 on ihan liikaa ellei se paino osaksi ole sitten treenattua lihasta. Jos muuten vain painaisin 55kg, mahtuisi itselleni 10 kg silkkaa läskiä tuohon määrään. Läskiä kun ei ole eikä lihastakaa on minun normaalipaino 45kg ja olen 155cm pitkä. Terveellisellä ruokavaliolla ja joskus herkuttelulla kun pysyn näissä mitoissa ei se paino ainakaan voi olla "liian vähän" .

Makuasia nimenomaan.. Eikä sitä paitsi kaikilla edes paino nouse vaikka yrittäisi..

Samanpituisena vastaan,että nyt painan 67 ja olisin tyytyväinen jos saisin painon tippumaan siihen 60 kilon tienoille. Tuosta vähemmän jos painaisin niin menettäisin rinnat,pepun jne..eli muodot. Ja sitä en halua. Itsellä tosin on ollut aina lihaksia runsaasti,sekä vartalonmalli ei ole siro niin tämänhetkinen ylipainokaan ei tee minusta kovin lihavan näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa.a:

Makuasia nimenomaan.. Eikä sitä paitsi kaikilla edes paino nouse vaikka yrittäisi..

Niinpä, makuasia. Jos n.155cm painaa 45kg niin ei siinä paljon lihaksia eikä läskiä ole, on vain tosi hoikka. Mä taas en edes saisi itseäni siihen kuntoon, koska vähäisestäkin liikunnasta tulee ainakin mulle jonkun verran lihaksia ja mun ainakin on liikuttava melkoisesti että niin paljon paino putoais.

heh,mun kaveri on 163cm pitkä ja tuskaili viimesillään ollessaan et jessus kun tullu painoo,en oo ikinä painanu näin paljon..ja painoo oli 60kg. hän on normaalisti hoikka ei edes liho,ja painaa n.48kg

Mä olen 156 ja mulle paras paino on 46-48. Painoin monta vuotta 43 kg ja nyt kun kattoo valokuvia niin näytän niissä ihan hyttyseltä! Nyt olen tosin vähän pulskassa kunnossa ja kasvamaan päin, kun uusi vaavi masussa:)

Mulla tuon verran pituutta ja nyt paino 58, mutta kiva olis pudottaa tuohon 55 kieppeille. Kovin paljon sen alle niin sitten on jo lihastenkin lähdettävä ja sitä en halua. Mutta siis kovin paljon ruumiinrakenteestakin kiinni ja siitä mihin itse tyytyy...

Yhteistyössä