JOs olisit meidän lasten täti tai joku muu sukulainen, niin haluaisitko tulla meille 1. vai 3. synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdsd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdsd

Vieras
Lapset on syntynyt toukokuun alussa(poika -06), toukokuun puolessa välissä(tyttö -09) ja kesäkuun alkupuolella( poika -04).

Ni tykkäisitkö käydä meillä meillä 2-3 viikon välein kolmilla eri synttäreillä, vai haluaisitko mieluiten yhdet yhdistetyt synttärit?

Ku tuntuu et kaksillekkin synttäreille on osan sukulaisista vaikea tulla..JA ens vuonna olis sit kolmet... ni oisko sit yhdet yhdistetyt sit lapsille tylsät.. jos isommille pitäis sit erikseen kaverisynttärit..

Riippuu vähän tilanteesta, esmes millainen matka teille on, jos asutte ihan vieressä niin ei suurta ongelmaa käydä synttäreil. Mä veikkaan et ne yhdet on helpoimmat kun jokaisella tahtoo olla se oma elämä ja sen mukaisesti menoja.

Mielummin yksillä jos mahdollista. Kahden viikon välein on aika tiuhaan, jäisi tod näk väliin 1-2. Enkä kyllä tykkäisi järjestääkään jatkuvasti.

Kyl mielummin yhet etenkin jos on matkaa eikä tuossa lähellä. Tällanen tilanne on meillä kun loppuvuoteen+alkuvuoteen osuu lasten ja aikuisten synttäreitä 200km päässä toisistaan. Kukaan jaksa ajella kokoajan ja viimevuonna poika juhli yhtäaikaa serkun kanssa.

Mä tulen tasan niin moniin synttäreihin kuin kutsutaan :)

Jos on pitempi matka, niin jokatapauksessa toisin muistamiset kaikille kolmelle yhtäaikaa.
Pitkä matka olis jotain 70km? Ehkä.
Ja todennäköisesti tulisin silloin pienimmän synttäreille.

sukulaisille vaikka yhdet, mutta kavereille pitäisin erikseen.. jo tosiaan, on se lapsille aika tylsää kun omn yhteiset synttärit..
mä pitäisin varmaan kaikki erikseen, tulkoon ken pääsee, kyllä ne edes jonkin synttäreille varmaan pääsee ja tuo muille lahjat samalla..

Me pidettiin lapsille juhlat niin että toisen juhlat oli lauantaina ja toisen sunnuntaina. Pääsi samoilla leipomuksilla kakkuja lukuunottamatta, vieraat oli osittain erit ja kauempaa tulevat sukulaiset yöpyi samalla paikkakunnalla.

meillä on sama ongelma kun 3 lasta ovat syntyneet niin että synttäreitä juhlitaan parin viikon välein..olen pitänyt jokaiselle omat synttärit mutta nyt kun yksi on jo koulussa niin sille olen pitänyt kaveri synttärit ja kutsunut vain kummit+ isovanhemmat.kahdelle muulle tulee sitten sukulaiset kun ei vielä ole niin niitä omia kavereita.
itse kyllä menen ihan mielellään tätinä sisarusten lapsien synttäreille vaikka useemman kerran kuukaudessakin. :)

Ehdottomasti yhdistetyt sukulaissynttärit, etenkin jos on vieraita pidemmän matkan takaa. Silloin käyvät kuitenkin vain yksissä juhlissa ja tuovat muiden lahjat samalla. Minä olen jonkin kerran pitänyt yhdet kolmelle jopa vähän isommalla aikavälillä sijoittuvilla synttäreillä, joista kahdet on vilkkaimman kesälomakauden aikaan, harvoin ollaan oltu kotona edes niiden aikaan.

Yhteistyössä