Jos olisit (/olet) töissä kaupassa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos olisit (/olet) töissä ruokakaupassa, kävisitkö (/käytkö) lomallasi asiakkaana tuossa samassa paikassa? Jos vaikka ihan "perus kylä", se koo ja ässä siinä vierekkäin. Isommasta kaupungista nyt puhumattakaan...
 
Tietysti. Miksen kävis. Henkilökunnan alet + kyllähän omaa työpaikkaa mieluummin tukee kuin kilpailijaa?

Outo kysymys... toki siis käy toisinaan muissakin kaupoissa, oli loma tai ei. Mutta usemmat perusosyokset ny vaan on helpompi hoitaa "työn ohessa" (lue työpäivän jälkeen, ennen tai pikaisesti pikku ostokset tauolla)
 
Kyllä varmaan kävisin jos tosiaan työpaikka-alennukset saisi. :)

Mutta olen ollut töissä eräässä pienemmässä putiikissa ja siellä en ole ikinä käynyt kuunakullanpäivänä vapaa-ajallani. Sinne en halua edes koko ostoskeskukseen mennä, kun muistuttaa ihan liikaa töistä.
 

Similar threads

Yhteistyössä