Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Mä just eilen nukkumaan mennessä mietin tota (ihania "hyvän yön" ajatuksia). Tuli hetkellinen paniikki, et jos oon sairastunut vakavasti ja mulla kasvaa 15:ta viikkoa sikiö massussa et voisko sitä synnyttää kun on vielä toi 8-kuinenkin. Taisin nukahtaa ennen kuin keksin vastauksen... Mutta enköhän synnyttäisi, jos olis edes vuosi elinaikaa ja se olis miehenkin mielestä on...
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Jos on jokin parantumaton/tappava sairaus, raskaaks tulo olis kyll pienoinen ihme...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Mä just eilen nukkumaan mennessä mietin tota (ihania "hyvän yön" ajatuksia). Tuli hetkellinen paniikki, et jos oon sairastunut vakavasti ja mulla kasvaa 15:ta viikkoa sikiö massussa et voisko sitä synnyttää kun on vielä toi 8-kuinenkin. Taisin nukahtaa ennen kuin keksin vastauksen... Mutta enköhän synnyttäisi, jos olis edes vuosi elinaikaa ja se olis miehenkin mielestä on...
Miksi mietit?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Jos on jokin parantumaton/tappava sairaus, raskaaks tulo olis kyll pienoinen ihme...
Täs nyt varmaan halutaan miettiä tota Villen vaimon juttua.