Jos olisit raskaana ja saisit kuulla että sinulla on elinaikaa vain 1-3 vuotta, tekisitkö abortin?

En tietenkään. Ehtisin siinä vuodessa varsin mainiosti synnyttää, ja mun mieheni on loistava isä.

Pitäiskö mun viedä mieheltäni lapsikin vielä, kun vaimonsa jo tulisi menettämään?

En keksi yhtään hyvää syytä miksi tekisin niin. En kuvittele olevani niin täydellinen ihminen että muiden on parempi kuolla kuin elää ilman minua.

No en tekisi. Mikään kun ei tässä elämässä muutenkaan ole varmaa. Jos mies olisi sitä mieltä että lapsi on toivottu niin tosiaankin haluaisin nauttia vauvastani edes sen vähän aikaa.

Minä tekisin siinä tapauksessa abortin. Tosin eipä ole tuota ongelmaa kun munasarjat leikattu pois ja piuhat poikki.
Mutta jos olis mahdollisuus raskaaksi niin tekisin. On kolme pientä. 1vee,2vee ja 4vee. Olis miehelle liian suuri taakka kannettavanaan. :flower:

Mä just eilen nukkumaan mennessä mietin tota (ihania "hyvän yön" ajatuksia). Tuli hetkellinen paniikki, et jos oon sairastunut vakavasti ja mulla kasvaa 15:ta viikkoa sikiö massussa et voisko sitä synnyttää kun on vielä toi 8-kuinenkin. Taisin nukahtaa ennen kuin keksin vastauksen... Mutta enköhän synnyttäisi, jos olis edes vuosi elinaikaa ja se olis miehenkin mielestä on...

Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Mä just eilen nukkumaan mennessä mietin tota (ihania "hyvän yön" ajatuksia). Tuli hetkellinen paniikki, et jos oon sairastunut vakavasti ja mulla kasvaa 15:ta viikkoa sikiö massussa et voisko sitä synnyttää kun on vielä toi 8-kuinenkin. Taisin nukahtaa ennen kuin keksin vastauksen... Mutta enköhän synnyttäisi, jos olis edes vuosi elinaikaa ja se olis miehenkin mielestä on...

Miksi mietit?

Eihän meistä kukaan tiedä paljonko meillä on elin aikaan.

esim liikenteessä voi sattua mitä vaan koska vaan.

En tekis abortti. Tosin vastustan abortteja muutenkin tiettyyn pisteeseen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:

Miksi mietit?

Siksi kun olen "luulosairas" ja välillä kuvittelen itselleni tappavia tauteja. Kyllä se vähän pistää miettimään, et jos kuoliski just kun lapsi on syntynyt.

Yhteistyössä