Jos olisit Ruotsin risteilyllä miehesi kanssa, ja sinä kuolisit, mitä tekisi miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konstantia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä mitä on tapahtunut.
Mies olisi esim lähtenyt jo aikaisemmin autokannelle, tai muun porukan kanssa/yksin vielä kauppaan tms ja oltais sovittu et tavataan uloslähtiessä, ja odottelis terminaalissa et mihin hittoon se taas jäi, niin tuskin tekisi mitään muuta kuin kiroaisi siihen asti et joku tulis sitä etsimään.
Me ei olla käsikädessä 24/7 liikkuvia joten on hyvinkin mahdollista et ei tietäisi mitään tapahtuneen.

Pois ei kyllä lähtisi jos tietäisi.
 

Yhteistyössä