Jos olisit yh, niin voisitko alkaa tapailemaan miestä joka on naimissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen varmaan ikiaikaisesti koukussa yhteen naimisissa olevaan mieheen. Henkinen koukku vain, emme ole tavanneet toisiamme yli 11 vuoteen. Hän on onneton, muttei eroa halua lukuisista syistä. Pidämme satunnaisesti yhteyttä, kuulumisia vaihdamme. Olemme nykyään eri mantereilla. Eli mitään ei tapahdu, jumissa silti. Viimeksi vaihdoimme parin rivin kuulumiset hänen täyttäessään 42 vuotta viime kuussa.

Kerran tässä eksyin ukkomiehen kanssa petihommiin ja ei se ollut mitenkään kiduttavaa tietää että se on naimisissa. Just silläkin oli kuulemma seksin puutetta. Nyt kuitenkin kaduttaa miten typerä olen ollutkaan. Ei se seksikään korvaa hyvää ihmissuhdetta. En tee enää koskaan mitää sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipo ehkä...so..:
mä olen yh ja en todellakaan tapailisi naimisissa olevaa miestä.
Mä en halua näyttää ihan idiootille,kun/jos jään kuin nallikalliolle,kun mies ei eroakkaan vaimostaan. Arvostan itseäni sen verran,että "suojelen" jo valmiiksi itseäni ja lastani moiselta.
Toisekseen en voisi luottaa mieheen,joka jo suhteen alussa näyttää miten kykenee kaksinaamaisuuteen.

Noh...ehkä tän takia mä olenkin yh...

Miksi kokisit jääväsi kuin nalli kalliolle? Ettekö ymmärrä hauskanpitämisen ja vakavan liiton eroja? Seksin ja rakkauden eroja?

käsitin,että tässä on kyse ihan suhteesta.Suhteen mä käsitän niin,että silloin sitoudutaan,rakastutaan jne.

Yhteistyössä