Jos olisit yh, niin voisitko alkaa tapailemaan miestä joka on naimissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
En tosissani. Jos ei kerran rakkautta ole, niin mies osaa varmaan hoitaa asiat kuntoon vaimonsa kanssa ennen kuin rupeaa jonkun uuden kanssa seurustelemaan. Useimmiten se taitaa kuitenkin olla vain puhetta (muutaman vuoden päästä viimeistään olisi uusi tyttöystävä se vaimo, joka ei ymmärrä...).

Mun on vaikea arvostaa ihmistä, jolla ei ole niin paljon selkärankaa, että huolehtisi omat suhdeasiansa kuntoon - jotenkin pelkurimaista mielestäni roikottaa vaimoa taustalla ja etsiä itse uutta. Eikö tyyppi osaa olla yksin ollenkaan? Se on toinen juttu. Siis ihan pelkästään itsekkäältä kannalta mä en kykene näkemään itseäni suhteessa ihmisen kanssa, joka tarvitsee jotain takaportteja, ettei vain jäisi yksin.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mies todennnäköisesti valehtee, niinhän ne aina sanoo, mutta tottakai voisin tapailla. Mitä minä siinä menettäisin?

Sun mielestä se on ok ja normaalia????
Todellakin! En ole yh, mutta mitä epänormaalia siinä nyt olisi?

sun ukkos siis juoksee vieraissa..

Miten mun ukko tähän liittyy?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En ikinä varattua. Olin sinkku, suhteessa tai yh. Se on must sairasta suhteilla varatun kanssa.

Mulle ei kuulu pätkääkään miehen liitto, oli varattu tai ei. Enhän minä nyt herrajumala sen naisen kanssa suhteessa ole! Hoitakoon itse omat asiansa, ei ole minun asia kommentoida. Useitakin varattuja olen tapaillut ja tapailen edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kinkku:
En ikinä varattua. Olin sinkku, suhteessa tai yh. Se on must sairasta suhteilla varatun kanssa.

Mulle ei kuulu pätkääkään miehen liitto, oli varattu tai ei. Enhän minä nyt herrajumala sen naisen kanssa suhteessa ole! Hoitakoon itse omat asiansa, ei ole minun asia kommentoida. Useitakin varattuja olen tapaillut ja tapailen edelleen.

täällä, tällä hetkellä on kuuma suhde sun ukkos kanssa. Oma vaimo kun on kuulema lahna;

No, mä olen yh, mutta varattuun en koskisi ikinä. Olis sitten millanen avioliitto tahansa. Kyllä pitää olla pokkaa ja uskallusta erota ukolla, jos aikoo tyttöystäviä itelleen haalimaan, saa kotonaan seksiä tai ei.

täällä, tällä hetkellä on kuuma suhde sun ukkos kanssa. Oma vaimo kun on kuulema lahna;

Ai mun ukon :D Ihan sinkku olen :D

Mun on vaikea arvostaa ihmistä, jolla ei ole niin paljon selkärankaa, että huolehtisi omat suhdeasiansa kuntoon - jotenkin pelkurimaista mielestäni roikottaa vaimoa taustalla ja etsiä itse uutta. Eikö tyyppi osaa olla yksin ollenkaan? Se on toinen juttu. Siis ihan pelkästään itsekkäältä kannalta mä en kykene näkemään itseäni suhteessa ihmisen kanssa, joka tarvitsee jotain takaportteja, ettei vain jäisi yksin.

Mulla on aina ollu sellanen periaate, etten varattuihin koske kepilläkään. Sitten tapahtu lipsahdus ja annoin itteni ihastua varattuun, ja ihastus oli siis molemminpuolista. Korostan että MITÄÄN ei tapahtunu, en oo ees sormellani koskenu kyseiseen kaveriin. Todettiin vaan ihan asiallisesti tää ihastusjuttu, ja minä sanoin että en tästä asiasta ees tämän pitemmälle keskustele kun oot vielä naimisissa, mutta jos joskus vielä tässä elämässä ollaan yhtä aikaa sinkkuja niin katotaan sit.

No, tää kävi maaliskuussa, ja nyt tää kaveri on hommannu jo oman kämpän ja eroa hakenu vaimostaan. Oon ihan solmussa, kun mietin aiheutinko ny sit sen eron vai en. Toisaalta ihailen kaverin suoraselkäsyyttä kun kuitenkin teki pelin kotonaan selväks. Ja myönnän edelleen olevani ihastunu.

Ja heillä ei oo lapsia.

mä olen yh ja en todellakaan tapailisi naimisissa olevaa miestä.
Mä en halua näyttää ihan idiootille,kun/jos jään kuin nallikalliolle,kun mies ei eroakkaan vaimostaan. Arvostan itseäni sen verran,että "suojelen" jo valmiiksi itseäni ja lastani moiselta.
Toisekseen en voisi luottaa mieheen,joka jo suhteen alussa näyttää miten kykenee kaksinaamaisuuteen.

Noh...ehkä tän takia mä olenkin yh...

Alkuperäinen kirjoittaja Sari K:
Tottakai, vokottelen aina varattuja miehiä.

ne tekee, jotka ei vapaita saa

Varatuthan ne ovat vaikeammmin saavutettavissa. Mutta useinkin joku muu on tajunnut napata ne, joten niissä riittää haastetta. En kaipaa mitään pikkupoikaa juoksemaan perässäni rakkaudentunnustuksineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jadele:

Mulla on aina ollu sellanen periaate, etten varattuihin koske kepilläkään. Sitten tapahtu lipsahdus ja annoin itteni ihastua varattuun, ja ihastus oli siis molemminpuolista. Korostan että MITÄÄN ei tapahtunu, en oo ees sormellani koskenu kyseiseen kaveriin. Todettiin vaan ihan asiallisesti tää ihastusjuttu, ja minä sanoin että en tästä asiasta ees tämän pitemmälle keskustele kun oot vielä naimisissa, mutta jos joskus vielä tässä elämässä ollaan yhtä aikaa sinkkuja niin katotaan sit.

No, tää kävi maaliskuussa, ja nyt tää kaveri on hommannu jo oman kämpän ja eroa hakenu vaimostaan. Oon ihan solmussa, kun mietin aiheutinko ny sit sen eron vai en. Toisaalta ihailen kaverin suoraselkäsyyttä kun kuitenkin teki pelin kotonaan selväks. Ja myönnän edelleen olevani ihastunu.

Ja heillä ei oo lapsia.
Mä oon kyllä sitä mieltä, että ennenkuin mitään noin radikaalia tekee, kannattaisi kyllä koe-polkasta ja kokeilla vähän muutakin, että kannattaako se vaihto edes.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipo ehkä...so..:
Mä en halua näyttää ihan idiootille,kun/jos jään kuin nallikalliolle,kun mies ei eroakkaan vaimostaan. Arvostan itseäni sen verran,että "suojelen" jo valmiiksi itseäni ja lastani moiselta.
Toisekseen en voisi luottaa mieheen,joka jo suhteen alussa näyttää miten kykenee kaksinaamaisuuteen.

Miksi kokisit jääväsi kuin nalli kalliolle? Ettekö ymmärrä hauskanpitämisen ja vakavan liiton eroja? Seksin ja rakkauden eroja?

saattaapi vähän kirpasta sitten kun itse joutuu siihen tilanteeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipo ehkä...so..:

Miksi kokisit jääväsi kuin nalli kalliolle? Ettekö ymmärrä hauskanpitämisen ja vakavan liiton eroja? Seksin ja rakkauden eroja?

ai onko se mies sitten mennyt naimisiin ja perustanut perheen vain "pitääkseen hauskaa"...

Yhteistyössä