Jos olisit yksin lapsen kanssa kotona ja kaverit pyytävät illalla ulos syömään, lähtisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos saisit lapsen siksi aikaa hoitoon, mutta joutuisit viemään lapsen hoitajan luokse siksi aikaa?

Mulla tänään se tilanne ja menen syömään. Mies on Lapissa ja minä lapsen kanssa kahdestaan. Lapsen vien ennen seitsemään tädilleni siksi aikaa ja mennään sitten kavereiden kanssa syömään. 21 maissa haen lapsen ja käppäillään kotiin. Saa nähdä nukahtaako äijä rattaisiin kotimatkalla vai ei. Ja jos nukahtaa, niin nukkuuko sitten aamun asti, vaan herääkö kun tullaan kotiin ja kukkuu taas puoleenyöhön.
No onneksi on viikonloppu, tosin 11 aamulla pitää olla siskoni luona.

lähtisin. joskus sekin onnistuu, että voi nostaa nukkuvan lapsen suoraan pinnikseen. sit vaan pitää nätisti yrittää saada ylimääräiset ulkovaatteet pois. yhden yön voi hyvin nukkua päivävaatteissakin. Jos vielä vaipat, niin vaihda siellä tädillä ennen kotiin lähtöä, niin ei sit tarvi sitäkään vaihdella.

Toinen kavereista pääsee töistä niin, että ehtii vasta klo 19 ja ruokapaikka jonne mennään menee jo 21 kiinni,että senkin puolesta tuo 2 tuntia on riitettävä. Mun täti vaihtaa poitsulle vaipan ja laittaa yöpuvun valmiiksi, että sitten kotona voi ottaa vaan ulkovaatteet pois.

Yhteistyössä