olen miehen lapsen ja yhteisten kanssa kotona, mies lähti eilen viihteelle. sanoi tulevansa tänään,ei näy,puhelin kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs tekisitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis, mitä tekisin sijassasi: jos jaksaisin, hoitaisin tietty lapset koko ajan, jos en jaksaisi, ilmoittaisin äidilleen.

Mutta joka tapauksessa mies olisi sitten eksä.

Itse kyllä voisin hoitaa lapsen kouluunkin, mutta ottaisin jokatapauksessa yhteyttä lapsen äitiin. Kyllähän se lapsi viimeistään kertoo, ettei isää näkynyt vkoloppuna, joten omasta puolestani haluaisin pelata avoimin kortein, vaikka mies sitä ei tee.

Jos sinulla on jaksamisen ja pärjäämisen kanssa ongelmia, soita äidille ja pyydä hakemaan, jos hän pystyy siihen.

• Tykkää
Reactions: Zucchini ja fifiia
Voisin kuvitella että soittaisin tuossa tilanteessa lapsen äidille ja kertoisin tilanteesta, äidin kanssa yhdessä päätettäisiin miten lapsen kannalta parasta olisi tuossa tilanteessa toimia. Miehelle ilmoittaisin asian vaikka tekstiviestillä ja totta kai asia selvitettäisiin perinpohjin niin pian kuin mahdollista, missä mies on ollut, miksi hän ei ilmoittanut muutoksista jne.

Minä olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa se lapsen äiti. Ja kyllä minä olen ollut onnellinen siitä, että tämä exän uusi soitti minulle ja kertoi tilanteen.

Eli ehdottomasti soitat äidille ja kerrot, mikä on tilanne. Voit kysyä häneltä miten haluat toimittavan. Uskon, että tulee itse noutamaan lapsensa kotiin.

Ja miehen laittaisin ulkoruokintaan. Mä saisin varmaan sellaiset raivarit, että mies ei kyllä tommosen jälkeen kotiin uskaltaisi tullakaan. Miten ihmeessä jotkut katselee tuollaista???

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Älä hyvä ihminen tee sitä! Älä hoida toisenkin osuutta toistuvasti, koska silloin opetat hänet väärille tavoille ja vaikea hänen on saavutetuista eduistaan luopua.

Mutta todella valjun lempeästi suhtaudut kiristämiseen. Älä! Teet karhunpalveluksen siinäkin. Ja jos tarjoilet hyvällä lauantai-iltaa vaikka on lapsen vuoro olla isällään, niin lupailet miehelle jotain mihin sinulla ei ole edes oikeutta. Mikäs siinä jos omia oikeuksiasi poljet, mutta nyt meni lapsen oikeudet. Miehelle tulee tarve juoda jo siksikin, että on rankkaa olla niin paskamainen tyyppi, jos kuitenkin syyllisyydentunteisiin kykenee. Oletko varma, ettet ole läheisriippuvainen?

Hääh :confused:

Palautat lapsen äidilleen niin jokohan oppisi mieskin olemaan kotona silloin kun oma lapsi tulee viettämään ISÄNSÄ kanssa aikaa.Ei se oo sun lapsi,ei sulla ole velvollisuutta hoitaa.

Yhteistyössä