V "vieras" Vieras 05.01.2011 #1 Oletko yrittäjä, minkä alan? Jos alkaisit yrittäjäksi, niin millaisen yrityksen perustaisit?
G "gen" Vieras 05.01.2011 #2 Varmaan jonku hemmotteluhoitolan mis sais hierontaa ja kosmentologipalveluja. Olettaen siis että ensin kävin kouluissa...
Varmaan jonku hemmotteluhoitolan mis sais hierontaa ja kosmentologipalveluja. Olettaen siis että ensin kävin kouluissa...
M "mie" Vieras 05.01.2011 #3 Olen haaveillut lastenvaateliikkestä. Möisin netissä ja putiikissa. Tietäisin jo millaisia vaatteita sinne tulisi myyntiin.
Olen haaveillut lastenvaateliikkestä. Möisin netissä ja putiikissa. Tietäisin jo millaisia vaatteita sinne tulisi myyntiin.
M "mä" Vieras 06.01.2011 #5 mäki haluisin lastenvaate putiikin pystyyn! Toinen on sitten hemmottelu juttuja. myyn erään suoramyyntiyrityksen kosmetiikka tuotteita joten ne tulee aina mukana, mitä ikinä alanki tekee. mutta oma yritys ois kyllä haaveissa!
mäki haluisin lastenvaate putiikin pystyyn! Toinen on sitten hemmottelu juttuja. myyn erään suoramyyntiyrityksen kosmetiikka tuotteita joten ne tulee aina mukana, mitä ikinä alanki tekee. mutta oma yritys ois kyllä haaveissa!
P Pajukko Aktiivinen jäsen 14.11.2004 6 834 0 36 06.01.2011 #6 Hoitoalan, kun se on ammatti tai jotain koiriin liittyvää esim. koirahoitola, kun koirat on harrastus. Muu ei kiinnosta.
Hoitoalan, kun se on ammatti tai jotain koiriin liittyvää esim. koirahoitola, kun koirat on harrastus. Muu ei kiinnosta.
Ultramariini Aktiivinen jäsen 10.04.2006 33 025 -29 38 06.01.2011 #8 Jotenkin kirjoihin liittyvän, sellainen kirjakahvila olisi kiva. Joskin joku muu saisi leipoa sinne ne leipomukset.
Jotenkin kirjoihin liittyvän, sellainen kirjakahvila olisi kiva. Joskin joku muu saisi leipoa sinne ne leipomukset.
H "hehe" Vieras 07.01.2011 #10 näiden vastausten perusteella ei suuremmin tarvitse ihmetellä mikseivät naiset yleensä menesty yrittäjinä.. ... .... .....
näiden vastausten perusteella ei suuremmin tarvitse ihmetellä mikseivät naiset yleensä menesty yrittäjinä.. ... .... .....