Jos oma lapsi kuolee niin oikeuttaako se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmästynyt

Vieras
... se kuitenkin metelöimään kerrostalo asunnossa?

Eilen olin ihan huuli pyöreenä kun ovikello soi tosi myöhään, onneksi lapsi oli jo nukkumassa kun soi. Yksi nainen oli siellä aivan kamalassa humalassa. Se tuli mulle, että olen tehnyt hänestä kaksi valitusta. Minä olin, että täh?
Pitkää meni, että sain tämän naisen ymmärtämään etten ole hänestä yhtään valitusta tehnyt.
No sen jälkeen tämä nainen sitten sanoi, että hänen asunnostaa kuuluu varmasti itkua ja kovaa musiikin soittoa, koska hänen poikansa on kuollut. Jokainen varmasti itkee ja saakin itkeä. Mutta se mikä pisti hämmästyttämään oli se musiikinsoitto. Oikeuttaako tollainen tilanne kuitenkin huudattamaan musiikkia niin kovaa kuin lähtee?

Ja ne valitukset miksi on saanut johtuu siitä, koska kyseisessä asunnossa on harrastettu kosteita iltoja ja päiviä monen vuoden ajan joten ei varmasti liity nyt tähän yksittäiseen tapahtumaan.

Ei varmaankaan, mutta järkytys on varmaan niin valtava, ettei ajattele muitten kannalta asiaa heti. Minä luultavasti koittaisin vaan toivoa, että kriisi helpottaa ja musiikkikin menee pienemmälle, jospa se musiikki tuo lohtua.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ei varmaankaan, mutta järkytys on varmaan niin valtava, ettei ajattele muitten kannalta asiaa heti. Minä luultavasti koittaisin vaan toivoa, että kriisi helpottaa ja musiikkikin menee pienemmälle, jospa se musiikki tuo lohtua.

surussaan järkeväkin ihminen toimii oudolla tavalla, mitä ulkopuolisen on mahdoton käsittää.

Yhteistyössä