mitä mieltä oisit tämmöisestä naapurista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jybis: Ihan oikein teit ja toivottavasti se rauhanhäiritsijä saadaan pois sieltä talosta. Mä asuin tätä ennen rivitalossa ja siellä asui 1,5 vuotta sitten eräs nainen, ei ryypännyt mutta oli muuten aika seko. Puhui mukamas puhelimeen ja aina ulkona ja haukkui seinänaapurinsakin. Kerran tää nainen repi raamatun siihen talon pihaan ja niitä lehtiä oli myös meidän talon pihalla, tää nainen asui siinä toisessa talossa. Sitten kun siitä naisesta valitettiin että se haukkuu ja mesoo ulkona ja lapset ei uskalla mennä ulos niin isännöitsijän toimistosta vaan tuumattiin että siellä on hoitaja samassa asunnossa ja kuitenkaan ei koskaan nähty mitään hoitajaa. Mutta vihdoin ja viimein saatiin se nainen lähtemään, ilmeisesti veivät hänet hoitoon. Noi rivarit oli kaupungin ja on edelleenkin. Onneksi nyt päästiin sieltä kun tilanne ainakin kioskin takana olevissa rivitaloissa on mennyt aivan mahdottomaksi asua.

Ikävä juttu . Vanhempien taloyhtiössä on kanssa pari kaupungin "tukiasuntoa". Eipä nistä vuokralaisista oo ollut kuin haittaa. Yks on myynyt yhteisten tilojen avaimia kavereilleen ja kamaa häviää kellareista ja pyörävarastoista, yks meinas sytyttää koko talon tuleen ,yks viskeli kännipäissään huonekaluja parvekkeelta parkkipaikalle jne. Häiriöitä ollu niin paljon että noin 6kk kuluttua on asukas häädetty ja sitten tulee taas uus ja sillä uudet metkut.

Siis Jybis täällä parjaa jonkun miestä? Ei oo todellista!!! Sinä ja äijäs tappelette vissiin ihan hissuksiin sitten? Saanu vähän eri käsityksen sun jutuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsinpimpula:
Siis Jybis täällä parjaa jonkun miestä? Ei oo todellista!!! Sinä ja äijäs tappelette vissiin ihan hissuksiin sitten? Saanu vähän eri käsityksen sun jutuista.

Taisit sitte ihan koko ketjun lukea... Ei tainnut IHAN tosta vain olla kyse.

Me asuttiin jonkin aikaa vuokralla talossa, jossa oli ongelmana yksi rapajuoppo, joka oli ilmeisesti saanut perintönä yhden osakkeen. Siellä ramppasi jos jonkinsortin porukkaa ja aiheuttivat häiriötä. Poliisi ja ambulanssi oli tuttua kalustoa pihassa. Taloyhtiö muuten erittäin rauhallinen yms. Tämä yksi sai kaiken kavereineen sekaisin. Päiväsaikaan hortoili toisissa rapuissa, tuli horisemaan juttujaan lapsille ja aikuisille.

Loppujen lopuksi taloyhtiö otti haltuunsa nuo osakkeet pakolla...monta varoitusta oli tyypille annettu ja mitään ei tapahtunut. Ei ole oikein, että yksi terrorisoi kaikkia muita. Siinäkin varmasti on oltu monelta eri taholta yhteyksissä tähän tyyppiin ja poliisit veivät milloin mihinkin, mutta jos ihminen ei itse halua suosta nousta ja pakkohoitokaan ei tehoa, niin eipä siinä paljoa ole tehtävissä. Tietäähän tuon, mitä niille myydyille osakkeille sitten käy...

Kyllä minulle riitti aikansa katsoa tuota. Olen onnellinen, että perheeni saa elää omassa kodissa, omalla tontilla ja ennen kaikkea omassa rauhassa.

Kiitos vaan tarjouksesta, mut taidan jättää hakematta meidän seinän taakse ton akan kuitenkin :D
Mut ihan oikein kyllä teette kun yritätte häätää naapurin. Toivottavasti onnistutte ja tilalle tulee joku edes hieman fiksumpi tapaus.

vieras

täälläkin on ehdotettu tuota asuntojen lunastamista,mutta "sehän kasvattaa kustannuksia"...ohhoh.Isäpuoli (jonka asunto tämä siis on myös) sanoi että jos vaan onnistuu niin hän ostaa sen yksiön pois,lunastuksen kautta ja joko vuokraa sen,tai sitten tehdään oviaukko jotta saadaan tästä kämpästä kolmio.täyden rempan sinne joutuu tekemään mutta tulispahan lisätilaa mukavasti.95neliön kolmio :whistle:

ja tälle hitsinpimpulalle sen verran että KOSKAAN ei meillä ole naapurit tai saatika poliisi käynyt ovella ja sitäpaitsi meidän riidat johtuu yleensä näkemyseroista eikä mies hakkaa mua..enkä mä teutaroi kännissä kaikenpäivää.
poraamisesta ym. ilmotetaan ilmotustaululle ja tehdään se poraminen ihmisten aikaan..
:hug:

Meidän talossa kans aika mielenkiintosta menoa joskus. Hyvä vaan että olet aktiivinen ja otat kantaa, soitat poliisille jne. Ite en oo koskaan soittanut mihinkään, mutta alakerrassa on asunut peräkkäin kaksi pariskuntaa, jotka mielellään järjestävät oikein kunnon tappelun aina kostean illan päätteeksi.. Viimeksi aatonaattona meteli alakerrasta oli kyllä vähintään mielenkiintoinen.. Nainen ulisi sekopäisenä, tavaroita ilmeisesti heiteltiin, kauhea jyrinä kuului välillä, ilmeisesti heittelivät toisiaan ympäri kämppää.. Monta tuntia on joskus tällasta. En voi ymmärtää miten edes jaksavat, aikuiset ihmiset. Eivät muuten ole mitään "juoppoja" vaan ilmeisesti ihan työssäkäyviä ihmisiä, lapsikin on. Edelliset asukkaat oli nuoria, ja aivan yhtä järkyttävä meno oli, joka ikinen keskiviikko ja viikonloppu. Monesti olen miettinyt, että missähän vaiheessa kuuluu soittaa poliisit ja mihin asti vaan olettaa, että ihmiset hoitavat itse omat asiansa.. :$

mullakin oli aluksi aika isokin kynnys soittaa poliisi,sitä rupee miettimään että mikä on niin suuri hätä että ne poliisit pitää soittaa.
ensimäisen kerran kun tää nainen oli saanu turpaansa näin hänet seuraavana päivänä kaupassa ja oli naama mustana..

viimeyönä tää nainen lähtikin sitten kapakkaan sen ukkonsa kanssa eikä oo kuulunu sen jälkeen..

Yhteistyössä