Jos on kyllästynyt seksiin, niin mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiiloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiiloa

Vieras
Siis kun on ollut yli kymmenen vuotta saman miehen kanssa, niin seksi ei enää kiinnosta lainkaan. En tunne mitään vetoa mieheeni. En hänen ulkonäköönsä enkä hänen persoonaansa. Nykymaku on sellainen, että valitsisin ihan erilaisen ja erinäköisen miehen. Miten saan itseni haluamaan miestäni? Onko tämä edes normaalia.....öö....muut miehet kyllä kiinnostaa ja haluttaa. (vaarallista)

Minä olen miettinyt samaa asiaa, paitsi että minä en koe juurikaan tarvitsevani koko seksiä ollenkaan.. toisaalta myös sitten saatan päiväunelmoida muista miehistä.
Pelottavaa...

En ikinä uskonut, että minulle voisi käydä näin. AJattelin, että kestäisin sen tottumuksen ja arjen... Mutta en tiedä, joskus tuntuu etten kestä. Olisi kiva vaan antaa mennä, kun ei lapsiakaan ole siunaantunut vuosikausien yrityksestä huolimatta.

Olisi kiva kuulla, kuinka pitkään yhdessä olleet ovat asian ratkaisseet... nimittäin meillä ongelma on vain minulla, mies on edelleen rakastunut ja himokas...(ja minua ahistaa, kun en jaksaisi jatkuvasti)

Meillä lapsia on. Sempä takia en voi kuvitella mieheni jättämistä. Ei me oikeastaan riidellä mistään ja meillä menee aika hyvin. En vain ole hänestä kiinnostunut. Unelmoin päivittäin muista miehistä. Ja olen huomannut, että yksikin mies näyttää olevan kiinnostunut ajatuksistani enemmän kuin mieheni. Siis mieheni kanssa seksi on heikkolaatuista. En ole koskaan saanut edes orgasmia...12 vuotta yhdessä. Mieheni ei ole riittävän miehekäs ja fyysinen vaan enemmän sellainen poikamainen...vaikea selittää. Kaipaisin sellaista aikuista ja vahvaa miestä. Tunnen itseni epänaiselliseksi oman mieheni kanssa. Mies on kyllä kiinnostunut minusta, mutta ei panosta kuitenkaan minun "kaatamiseeni". On jotenkin niin tökerö ehdotuksissaan...

Meillä lapsia on. Sempä takia en voi kuvitella mieheni jättämistä. Ei me oikeastaan riidellä mistään ja meillä menee aika hyvin. En vain ole hänestä kiinnostunut. Unelmoin päivittäin muista miehistä. Ja olen huomannut, että yksikin mies näyttää olevan kiinnostunut ajatuksistani enemmän kuin mieheni. Siis mieheni kanssa seksi on heikkolaatuista. En ole koskaan saanut edes orgasmia...12 vuotta yhdessä. Mieheni ei ole riittävän miehekäs ja fyysinen vaan enemmän sellainen poikamainen...vaikea selittää. Kaipaisin sellaista aikuista ja vahvaa miestä. Tunnen itseni epänaiselliseksi oman mieheni kanssa. Mies on kyllä kiinnostunut minusta, mutta ei panosta kuitenkaan minun "kaatamiseeni". On jotenkin niin tökerö ehdotuksissaan...

Niin mutta siis miks sitten perustit perheen tällaien kanssa, jos et esim. koskaan ole saanut orgasmia? Jos hän on niin huono sängyssä eikä mitään ihanaa?

[QUOTE="vieras";26264169]Niin mutta siis miks sitten perustit perheen tällaien kanssa, jos et esim. koskaan ole saanut orgasmia? Jos hän on niin huono sängyssä eikä mitään ihanaa?[/QUOTE]

Samaa mietin!

Mä en osaa sanoa mitä tehdä, ei ole koskaan ollut ongelmaa että oma puoliso ei olisi kiinnostanut seksuaalisesti tai saanut minua syttymään ja laukeamaan. Eksän kanssa oltiin yli 10 vuotta yhdessä ja mä olin aina se aktiivisempi osapuoli.

Yhteistä taivalta takana 18v ja odottelen kuukautisten loppua, ku kuuta nousevaa. Menkkojen aikana ei touhuilla muuten sunninpiirtein joka toinen ilta. Keksikää jotain vaihtelua siihen seksiin. Ei aina saman kaavan mukaan.