Jos on luvattu soittaa aamulla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...niin mihin aikaan kehtaa soitella perään? Huoltoyhtiöstä, siis yksityisestä eikä mistään taloyhtiön omasta - jotka aina lupailevat mitä sattuu - luvattiin soittaa tänä aamuna tarkemmin, että mihin aikaan sieltä ollaan tulossa.

Vielä ei ole soitettu, joten mihin aikaan kehtaan soittaa sinnepäin kun ei kuulu? Pitääkö odottaa klo 12 asti?

Alkuperäinen kirjoittaja e:
No mä odottaisin kahteentoista asti.

Ok. Haluaisin vaan pystyä jo suunnittelemaan päivän menoja kun tietäs mihin aikaan se on tulossa, mutta ehkä maltan vielä reilun tunnin. Mietin vain, että mikä yleensä on "aamua" tuollaisissa tapauksissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
No mä odottaisin kahteentoista asti.

Ok. Haluaisin vaan pystyä jo suunnittelemaan päivän menoja kun tietäs mihin aikaan se on tulossa, mutta ehkä maltan vielä reilun tunnin. Mietin vain, että mikä yleensä on "aamua" tuollaisissa tapauksissa :D

aika "hämäläistä", jos aamu kestää keskipäivään

Jos mulla olisi jotain menoa ja ei ala 11 mennessä kuulumaan soittoa, niin soittaisin jo. Olen jo tottunut noihin lupailuihin, että soitetaan ja tullaan. Ei ne meinaa pitää paikkansa. Sähkömieskin juuri lupaili tulla aina huomenna. Melkein 2 viikkoa siinä meni ennen, kun tuli ...

Yhteistyössä