J
joo
Vieras
Mä en ainakaan nimittäin jaksa, kaikki jotka tänne on tulossa, käy täällä muutenkin harva se päivä, ja tietää miltä täällä "oikeasti" näyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Oon tehnyt ns. perussiivouksen ristiäisiä varten eli imuorointi, moppaus, pölyjen pyyhintä ja vessojen pesu. Kaappeja ja komeroita en ole ruvennut koluamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Oon tehnyt ns. perussiivouksen ristiäisiä varten eli imuorointi, moppaus, pölyjen pyyhintä ja vessojen pesu. Kaappeja ja komeroita en ole ruvennut koluamaan![]()
Huh, jos mä edes avaisin joitain meidän kaappeja, niin olis siivottavaa kun tavarat romahtais ulos =D Eikös niis kaapeis oo ovet sitäkin varten, että niihin ei kuulukaan nähdä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä oli nimiäiset, mutta samalla tavalla oltaisi toimittu, vaikka olisi ollut ristiäiset: vähän tavallista tarkempi viikkosiivous, mutta ei sen enempää. Esim. ikkunat olivat vielä likaiset. Minä satsaan juhlissa tarjoamisiin ja kukkiin ja kattaukseen, muu jää sitten vähän vähemmällle.
Alkuperäinen kirjoittaja No:No mä olen saanut aina jonkun hullun kohtauksen just ennen vauvan tuloa eli olen pessyt ihan katot ja seinätkin. Siitä ristiäisiin on suht lyhyt aika että ristiäisiä ennen vaan normaalit siivoukset, ehkä vähän käynyt läpi tarkemmin mitä lapset on seinille maalailleet. Ja kastepöydän takana olevan ikkunan olen pessyt kun sinnepäin katsellaan.. muuten olen kyllä koristellut kotia valkoisilla verhoilla ja pöytäliinoilla, ovat tuoneet juhlafiiliksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä oli nimiäiset, mutta samalla tavalla oltaisi toimittu, vaikka olisi ollut ristiäiset: vähän tavallista tarkempi viikkosiivous, mutta ei sen enempää. Esim. ikkunat olivat vielä likaiset. Minä satsaan juhlissa tarjoamisiin ja kukkiin ja kattaukseen, muu jää sitten vähän vähemmällle.
Meillä on rippijuhlat toukokuussa, nyt on pakko tehdä oikein hyvä siivous, on vähän päässyt roinaa kinostumaan kaikkialle ja ikkunat ovat likaiset :ashamed: Olen varannut itselleni siihen hyvin vapaata ennen juhlia, että saan siivottua ja tehtyä tarjottavat, äiti lupautui tulemaan apuun.