Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:pieni ja näppärä joka kuluttaa vähän
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:![]()
miksi vain juuri ja juuri?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No jos ihan JUST NYT olisin ostamassa autoo, tehot ja sporttinen ulkokuori olisi se tärkein juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Väri ja merkki. Muusta en ymmärrä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Väri ja merkki. Muusta en ymmärrä. :ashamed:
Siis tämähän on todella tärkeää, auton värillä ei ole mitään väliä, kunhan se on punainenvai oletko eri mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö![]()
Ihana klisee sieltä 80-luvulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No jos ihan JUST NYT olisin ostamassa autoo, tehot ja sporttinen ulkokuori olisi se tärkein juttu![]()
Minulla on joku kettutyttövaihe, pitäisi olla ekologista :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä mietin autonostoa, mikä on teille se TÄRKEIN juttu?