A
asd
Vieras
Jos mä saisin vaikka jonkun opiskelijan hoitamaan lapsia pari kertaa viikossa siksi aikaa, että pääsen urheileen, niin mitenkähän nuo verotusjutut menee? Mistä mä osaan lähteä selvittämään? Jos työaikaa tulee n. 4-6 tuntia viikossa, niin houkutus olisi kyllä kova maksaa vaan palkka käteen ja thäts it. Miten tän hoitas? Tarvetta hoitajalle olisi n. 3 kk:n ajan.