Jos perhettäsi tultaisiin kuvaamaan lehteen, antaisitko lastesi olla alushoususillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en ehkä.

Toisaalta vanhemmat voi olla pikkasen shokissa kun oma lapsi on ollut tollain kateissa.. Päässä voi pyörii vähän muitakin kauhuskenaarioita kuin ou nou, Pekalla on kalsarit jalassa!

Tai ehkä juuri ja juuri voisin pikkupojan antaa olla alushousuisillaan tai paidattomana, mutta en ikimaailmassa antaisi pikkutytön olla muussa kuin täydessä vaatetuksessa, eli joko paita+housut/hame tai säädyllisen pituinen mekko.

Riippuu toki asiayhteydestä, mutta jos se on kuvan kannalta olennaista, niin kyllä. Lapsistani on jopa useampi kuva eri lehdissä, joissa lapsella on vain vaippa/alushousut päällä.

En antaisi, muutenkaan meillä ei juosta alusvaatteilla päivisin. Ja jos kerran tullaan kuvamaan niin siistit vaatteet päälle, oli sitten turhamaista tai ei, mun mielestä se vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
en halua lapsistani ylipäänsä kuvia lehteen, kiitos, enkä aio päästää ketään tekemään meistä juttuja, joten alkkareissa... ei niissä mutta ei muissakaan vaatteissa, ei juttuja, ei kuvia. Media keksiköön juttunsa ja julkkiksensa muista.

Luin tuon jutun päivällä, ja en todellakaan kiinnittänyt huomiota puolialastomaan poikaan. Mutta kysymykseen vastaus, en antaisi kuvata ja jos riisuvat vieraiden läsnäollessa, niin käsken laittaa vaateta päälle.

Samaa mä ajattelin kun luin sen jutun. Lähinnä vaan huvitti. Mitä kauheaa tuossa nyt on? Eikös se ole ihan hyvä että ovat niinkuin normaalisti kotona vai olisko pitänyt olla joku sliipattu sisustuskuva? :D
Mutta oman lapseni en kyllä antaisi. En mä mitään pedofiileja pelkää mutta en nyt kuitenkaan haluaisi lapseni olevan lehdessä pelkillä alkkareilla. Ei meillä muutenkaan olla alkkarit jalassa päivät pitkät.

Alkuperäinen kirjoittaja lisäks;24761957:
Palstalta jonka käyttäjille on ok laittaa itsestä ties millasta alapää/tissikuvaa nettiin, ni en kysyis mielipidettä.

On eri asia laittaa esille aikuisen omat intiimialueet ilman kasvoja kuin lähes alastoman LAPSEN kuva kera kasvojen. Uskomatonta jos et näe noissa asioissa mitään eroa.

Minä selasin vanhoja lehtijuttuja meistä ja löysin kuin löysinkin parikymmentä vuotta vanhoja kuvituskuvia - ja helteellä osalla muksuista pihaleikeissä pelkät pikkuhousut jalassa.
Yhdestä kuvasta luulen jopa melkein, että 1-2 vuotias on ihan ilman housuja. Tosin kuvassa käsivarsi peittää alapään, joten vannomana ei voi mennä.

:)

Yhteistyössä