lapsi unohtui bussiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vahinkoja sattuu. Sitä vain ihmettelen, etteikö siinä bussissa ollut tuntiin muita matkustajia.. tai ainakaan bussin takaosassa ketään, joka olisi ihmetellyt yksin matkustavaa 3 vuotiasta.

Vahinkoja sattuu. Sitä vain ihmettelen, etteikö siinä bussissa ollut tuntiin muita matkustajia.. tai ainakaan bussin takaosassa ketään, joka olisi ihmetellyt yksin matkustavaa 3 vuotiasta.

Joo, vahinkoja sattuu kaikille. Mutta ne vahingot pitäisi kyllä huomata siinä vaiheessa kun tullaan bussista ulos....! Se ei voi olla vahinko, että unohdetaan laskea montako lasta oli lähtiessä ja tullessa.

Ei siellä varmaan muita ollut, tai olettaisin että tuo on ollut tilausajo. Mutta siis jos siellä on kuitenkin bussikuski ollut, niin eikö se poika ole äänehtinyt millään lailla tms, että bussikuski huomaisi..

Kyllä se vaan on hoitajien vastuulla laskea ja tarkkaan, että kaikki lapset ovat mukana. Itse kun joskus olen päiväkodissa työskennellyt, niin vähänväliä lasketaan, että kaikki on tallessa. Ja on käyty vielä linja-auto tarkastamassa lasten sieltä ulos tultua, ihan jo pelkästään siltä varalta, että kaikkien tavarat on tulleet mukaan. Ihan käsittämätöntä, että noin voi päästä käymään.

[QUOTE="vieras";24758742]Laskenut ja laskenut väärin? unohtanut laskea?

Nii in, kaikkea sattuu, vanhemmille ja hoitajille. Harvinaista mutta inhimillistä.[/QUOTE]

Outoa ennemminkin, itse olen eskarilaisten kanssa ja kyllä paikalla on aina enemmän kuin yksi ohjaaja, jos toinen muistaa pääluvun väärin, toinen kyllä muistuttaa ja sitten katotaan että kuka puuttuu, Jenna puuttuu, oliko Jenna mukana, oli, missä Jenna on nyt ja ei menisi montaa minuuttia kun kuskille lähtisi soitto.

Yhteistyössä