Jos pyllysi näkyisi keskellä päivää kaupungilla kävellessäsi haluaisitko kuulla siitä ohikulkijalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaarittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaarittelija

Vieras
Tuli vaan mieleen eilen kaupungilla että onko tuollaisesta kohteliasta vai moukkamaista huomauttaa ohikulkijalle? Aina välillä törmää naisiin joilla on joko niin lyhyt hame tai sitten läpinäkyvä asu että pakarat vilkkuu kaikelle kansalle ihan vaan kadulla kävellessä.

Eilen viimeksi käveltiin 4v pojan kanssa helsingin keskustassa, kun eteen kurvasi kadunkulmasta nuori nainen jolla oli koko pitkä tummanruskea neulemekko, hyvin vartalonmyötäinen ja siis sellainen ohkaista neulosta oleva. Mekosta näkyi ihan selvästi hänen pyrstönsä läpi, ei siis vaan alushousujen raja vaan ihan koko pylly. Ei siinä mitään, hyväkroppainen neiti se oli ja oikein kiva pylly, mutta jäin miettimään että voiko ihmiselle huomauttaa tollaisesta... Itse haluisin tietää heti enkä vasta illalla himassa jos kulkisin perse paljaana pitkin katuja ja oisin kiitollinen siitä jos joku huomauttaisi asiasta. Sitten tuli mieleen että voishan tollanen olla tosi noloakin jos joku sanoo kesken aamuruuhkan että sun pyllys näkyy.

Nää mun törmäämät tapaukset on siis aina selkeesti olleet sellaisia että voidaan olettaa että se pylly ei näy tahallisesti, vrt. vaikka vahingossa sukkahousuihin vessareissulla jäänyt hameenhelma. Esim. joskus seisoin metron rullaportaissa naisen takana (alapuolella siis) jolla oli muuten ihan säädyllisen pituinen hame, mutta se taas ei ollut mikään tyköistuva niin näin suoraan hänen hameensa alle. Toinen taas oli ylppäripäivänä juna-asemalla kavereiden kanssa junaa odottanut tuore ylioppilas, jolla oli niin lyhyt mekko että kun hän vähänkin nojautui eteenpäin niin koko pylly näkyi. Mun kävi niin sääliksi kun kukaan niistä kavereista ei maininnut asiasta sille tytölle vaikka selkeesti huomasivat...

En ole siis itse mikään pervo tuijottaja-mies, vaan ihan tavallinen kolmikymppinen nainen jonka silmiin on osunut tuollaisia mokia. Tavallaan on tehnyt mieli sanoa asiasta näille tytöille, mut sit oon aatellu et mitä jos nolaankin ne sellaisella, tai mikä pahinta, mitä jos nuo viuhahdukset onkin suunniteltuja... Mitä mieltä te ootte, haluisitteko kuulla jos moinen kömmähdys teille kävisi? Tuo viuhahtelu ei siis mua häiritse mitenkään, oon vaan miettinyt että kuuluuko tuollaisesta sanoa kuten esim. jotkut sanoo ohikulkijalle että "varo, sulla on kegännauha auki".

kyllä ainakin itse ehdottomasti haluaisin, että joku mulle huomauttaisi.

toisaalta herää kysymys, että oliko noissa tapauksissa kyse tahallisesta paljastelusta. Meitähän on moneksi.

Sellasesta voisin sanoa/haluta kuulla jos on vaikka helma jäänyt sukkiksiin tms. Ne superlyhyet ja läpikuultavat jutut on nykyisin monella ihan tietoisia valintoja.

Tuota kanssa mietin et mitä jos onin ihan tarkoituksellista. Jotenkin vaan esim. tuo eilinen nainen ei vaikuttanut siltä et ois tahallista tuo, hänellä oli kuitenkin kaks kaveria mukana ja kaikki kolme olivat klassisen kauniisti puettuja. ainoa vaan että tällä yhdellä paistoi pylly läpi mekosta. Alushousujen mallikin oli sellainen että ei varmaan tarkoituksella niitä esitellyt.

Mieleen tuli heti että olisi äitini voinut aikoinaan sanoa eräissä sukujuhlissa että mun hameen alle näkyy kun istun siellä paikan päällä eikä vasta kotona häveten koko asiaa, Olen itsekin hävennyt koko juttua monta vuotta

Mä huomauttaisin vain mikäli helma on jäänyt sukkahousujen/pikkuhousujen alle. Muutoin varmaan ajattelisin, että tytöllä on huono maku tai vilauttelee tahallaan. Ite oon kanssa nuorempana myöhemmin tajunnut miten paljon mun mekkoni paljasti ja se oli parempi tajuta itse kotona kuin se, että vieras tulee sanomaan ja häpeän ne monet tunnit kun joudun olemaan kaupungilla.
Olettaisin silti kavereilla olevan sen verran selkärankaa, että sanoisivat asiasta.

[QUOTE="päikky";29986009]Ei meillä ollut housuja syntyessämme.[/QUOTE]
Mikä mainio syy mennä kahvilaan torttu levällään.

Yhteistyössä