Jos rakastuu toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmekymppinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmekymppinen nainen

Vieras
Hei! Onko kenelläkään kokemuksia siitä miten pääsee eroon rakastumisesta/ihastumisesta toiseen mieheen kuin omaan puolisoon. Mitään siis ei ole tapahtunut välillämme, mutta olosuhteiden pakosta näen häntä kaksi kertaa viikossa. Pelkään että asia paljastuu jotenkin ja minulla on vaikea olla. Ajattelen häntä koko ajan. Antakaa neuvoja, jos olette olleet samassa tilanteessa.

Ei siihen muu auta kuin suunnata ajatukset muualle. Lakkaat tietoisesti ajattelemasta häntä. Et oikeasti edes tiedä, millainen hän on, joten päässäsi on vain omia haaveellisia kuvitelmia.

Jos kyseinen toiminta on vappaehtoista niin silloin sun ei ole pakko häntä nähdä.
Ja kannattaa ajatella järjellä, ihan turha kuvitella että kukaan olisi sellainen kuin alussa vaikuttaisi.

Ajattele kaikkein pahinta mitä voi tapahtua, jos tuo etenisi. Miten karseeta olisi kertoa anopille, mitä mummokin sanoisi, miltä tuntuisi, kun puoliso murtuu, miten olisi pakko jakaa omaisuus, jos teillä on lapsia, niin miten hirveää se heille olisi. Liioittele oikein kunnolla. Se auttaa.

Mulla meni ohi ihan vaan ajan kanssa,järki pitää kuitenkin muistaa jos ei halua jutun menevän ihastumista pidemmälle.Olin 3 vuotta sitten ihastunut toiseen mieheen jonka tapasin ihan yllättäen,iski molempiin kuin salama kirkkaalta taivaalta.Tavattiin yöelämässä muutamaan kertaan mutta juttu ei koskaan mennyt sen pidemmälle vaikka molemmat olisivat sitä toivoneet.Ilmoitin miehelle muutamaa kk myöhemmin etten voi tavata edes kavereina koska tunteet on niin vahvat eivätkä pelkästään kaverilliset.Yhteydenpito loppui ja välttelin alkuun paikkoja jossa olisimme voineet törmätä.Tunteet kuihtuivat pikkuhiljaa.

Minun on pakko nähdä häntä, koska sattuu olemaan opettajani. Tosin voisinhan jättää koulun kesken, mutta se on aika iso päätös. Olen kyllä yrittänyt juurikin ajatella, että hän on oikeasti tosi ärsyttävä ja tyhmä. Täytyy tosiaan vielä repiä mummot ja anopit kehiin mielikuvituksissani....ja erityisesti appiukko. Kaiken muun olen jo yrittänyt mielessäni käydä läpi.

Minun on pakko nähdä häntä, koska sattuu olemaan opettajani. Tosin voisinhan jättää koulun kesken, mutta se on aika iso päätös. Olen kyllä yrittänyt juurikin ajatella, että hän on oikeasti tosi ärsyttävä ja tyhmä. Täytyy tosiaan vielä repiä mummot ja anopit kehiin mielikuvituksissani....ja erityisesti appiukko. Kaiken muun olen jo yrittänyt mielessäni käydä läpi.

Voit myös kuvitella, että miehellä onkin salattu pimeä puoli eli onkin vaikka bi ja tykkää käydä vieraissa. Miehen äiti on klassinen kauhuanoppi yms.

Eli sä joudut näkemään häntä muutaman tunnin viikossa josta pakollista kanssakäyntiä ei varmaan hirveästi ole? Ellet ole yksityisopetuksessa..

ELi nyt järkevä ihminen välttelisi kontakteja häneen ja pitäisi mielessä muutaman asian,
-Sä et tunne häntä yhtään.
-Sä olet varattu
-Sun valinta tuhoatko perheesi
-Ajattele nolouden määrää jos hänellä ei ole mitään kiinnostusta sinusta ja menet hölmöilemään.
-Vaikka olisikin kiinnostusta niin silti suurimmassa osassa tapauksista jutut ei vaan toimi ja on iso mahdollisuus että toinen vaan haluaa nussia.
-Eka kerta pettää on vaikein, jos sä nyt annat periksi haluillesi niin seuraavan kerran menee helpommin.. IMO.
_mieti miten mukavaa olisi kertoa kaikille että olenpahan lunttu.

varaa aika pariterapiaan jotta et pakene ongelmia ihastumalla toisiin, kuvittelemalla että toinen on niin paljon ihananpi kuin oma mies. Nitä ihastumisia ei tule kun on riittävän sitoutunut omaan mieheen ajatus ja tunnetasolla, sä et ole joten missä vika? onko se parisuhteessa vai pakenetko alitajuisesti jotain omaa ongelmaasi? Itse ihastuin nuorempana jatkuvasti toisiin.. kunnes tajusin että vika on itsessäni siinä että pelkään sitoutua oikeasti, kun tein päätöksen aina kääntyä tunne ja ajatustasolla omaa puolisoa kohden ja aloin työstää pelkojani joita en ollut aiemmin edes tajunnut, loppui ihastumiset siihen!

Kun ei ajatella järjellä..
Monesti vedotaan just tuohon kun on pakko nähdä, sitten jos aletaan avamaan hommaa enemmän niin yleensä sieltä löytyy myös se halu nähdä.
Ja tämä saattaa tulla esim sinun tapauksessasi ilmi siitä että jäät tuntien jälkeen juttelemaan, tai vaadit huomiota tuntien aikana enemmän kuin tarvitsisi.

Olen joskus kuullut samanlaista selitystä kun ollaan samassa työpaikassa, loppupeleissä näkeminen tarkoitti sitä että, mentiin ruokatunneille ja kahvitunneille samaan aikaan ja 150 pöydästä valittiin aina juuri se missä ihastus on. Pienellä järjenkäytöllä kyseinen henkilö olisi voinut lopettaa näkemisen käytännössä kokonaan, 30min myöhemmin syömään/kahville menemällä-

Mä olen ollut jo joulukuusta asti vaihtelevan kiihkeästi ihastunut toiseen mieheen. Välillä tilanne on niin paha, että ajattelen rakastelevani häntä, enkä miestäni.
Tunnen tosi voimakasta pahaa oloa asian vuoksi ja yritän jatkuvasti psyykata ajatuksiani, mutta silti se mies keikkuu päivittäin ajatuksissani. : /
Tämä on kamalaa! En halua rikkoa perhettä tällaisen hairahduksen vuoksi. Ja vastapuoli ei onneksi tiedä tunteistani.

Kyse oli vanhojen numeroiden korottamisesta. Päätin nyt etten jatka ollenkaan kurssia vaan yritän löytää jonkin toisen keinon jatkaa tulevaisuudessa opintojani. En täysin usko siihen, että kyse on yksipuoleisesta ihastumisesta. En itse jää juttelemaan tunnin jälkeen, mutta opettajalla on ollut minullepäin asiaa ja hän myös puhuu minulle erilailla kun muille oppilaille. Tai sitten vain sokeana kuvittelen näin...mistäpä näitä tietää.

Mulla meni ohi ihan vaan ajan kanssa,järki pitää kuitenkin muistaa jos ei halua jutun menevän ihastumista pidemmälle.Olin 3 vuotta sitten ihastunut toiseen mieheen jonka tapasin ihan yllättäen,iski molempiin kuin salama kirkkaalta taivaalta.Tavattiin yöelämässä muutamaan kertaan mutta juttu ei koskaan mennyt sen pidemmälle vaikka molemmat olisivat sitä toivoneet.Ilmoitin miehelle muutamaa kk myöhemmin etten voi tavata edes kavereina koska tunteet on niin vahvat eivätkä pelkästään kaverilliset.Yhteydenpito loppui ja välttelin alkuun paikkoja jossa olisimme voineet törmätä.Tunteet kuihtuivat pikkuhiljaa.

Miltä susta tuntuu kun näet häntä nykyään, vai näetkö?

Yhteistyössä