Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi hyvää päivää taas... viis vuotta vanhan ketjun joku sitte kaivanu esille ja vielä vastannu siihen? Eiköhän lie tämä asia jo kysyjälle selvinnyt...
Aivan. Netti on täynnä tuollaisia tolloja, jotka nillittävät milloin mistäkin epäoleellisesta, mutta heidän oma antinsa keskusteluun on tasan nolla.Mä oon tullu siihen tulokseen, että moni näistä on ihan vahinko, että on googlailtu vaikka jotain asiaa ja päädytty sitä kautta ketjuun eikä vaan ole katsottu päivämääriä. Sitä paitsi asiahan saattaa olla ajankohtainen jollekulle toiselle, ettei tämmöiset keskustelut mun mielestä mitenkään hukkaan mene.
Nää "miks vastaatte vanhoihin keskusteluihin" -viestit taas on mun mielestä ihan ajanhukkaa![]()
Nuo yläreunan mainokset myös aiheuttavat tätä ongelmaa. Kun sivu aukeeaa, ja klikkaa jotain otsikkoa, sivu hypähtää ylöspäin kun joku hemmetin vaippamainos on vihdoin latautunut. Silloin klikkaus osuu helposti niihin otsikkoriveihin, ja keskustelut esitetäänkin esim aakkosjärjestyksessä tai vanhimmat ensin. Tällöin helposti vastaa johonkin ikiaikaiseen viestiin.Mä oon tullu siihen tulokseen, että moni näistä on ihan vahinko, että on googlailtu vaikka jotain asiaa ja päädytty sitä kautta ketjuun eikä vaan ole katsottu päivämääriä. Sitä paitsi asiahan saattaa olla ajankohtainen jollekulle toiselle, ettei tämmöiset keskustelut mun mielestä mitenkään hukkaan mene.
Nää "miks vastaatte vanhoihin keskusteluihin" -viestit taas on mun mielestä ihan ajanhukkaa![]()
Minäkin löysin Googlen kautta tämän kun mietin s-kortista luopumista.Mä oon tullu siihen tulokseen, että moni näistä on ihan vahinko, että on googlailtu vaikka jotain asiaa ja päädytty sitä kautta ketjuun eikä vaan ole katsottu päivämääriä. Sitä paitsi asiahan saattaa olla ajankohtainen jollekulle toiselle, ettei tämmöiset keskustelut mun mielestä mitenkään hukkaan mene.