Jos seksi ei tyydyttäisi, eroaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Seksi mieheni kanssa ei kiinnosta tai tyydytä minua. Seksin aikana ajattelen, että olisin mieluummin missä tahansa muualla. En pysty nauttimaan seksistä mieheni kanssa. Oletan tämän kertovan suhteemme muista, syvemmistäkin, ongelmista. Muiden ongelmien ja seksin pakonomaisuuden vuoksi olen alkanut ajatella entistä vakavemmin eroa. En siksi, että seksi olisi tärkeintä, vaan siksi, että koen tämän johtuvan asioista, joita ei voi keskustelemalla ratkoa - että rakkaus ja tunteet ovat hiipuneet, jne. Seksin laatu siis korreloisi tunteiden kanssa.

Mitä te tekisitte, eroaisitteko?

Meilläkin seksiä on hyvin harvoin, ehkä kerran muutamassa kuukaudessa. Ei vain kiinnosta. :( Läheisyyttä tai hellyyttä ei ole myöskään, sillä toisen läheisyys tuntuu vain ahdistavalta, ikävältä ja väärältä.

Ei en eroaisi. Olen omassa pitkässä avioliitossani kokenut vaikka mitä vaikeutta suhteessa, joka aina vaikuttaa seksiin, mutta sitten aikanaan seksin mielenkiinto palaa kun hiukan näkee vaivaa parisuhteen eteen. Suositteleisin varaamaan ajan seksuaaliterapeutille!

Mulla oli avioliitto pitkään tollasta, pikkuhiljaa seksi katosi kokonaan kun ei kiinnostanut. En halunnut terapiaan tms. en uskonut että mikään auttaisi minua haluamaan enää miestä lähelleni. En vieläkään tiedä mitä tapahtui, kuitenkin erosimme enkä ole katunut. Vika oli varmasti juuri syvällä. Tunteita ei ollut tarpeeksi, rakkautta. Pelkkää toveruutta ja ystävyyttä. Tavallaan siis voisin sanoa että että erosin seksin takia, mutta en kuitenkaan koska ne syyt olivat jossain ihan muualla, yhteen sopimattomuudessa tms.

Jos seksiä kuitenkin on, vaikkei se tuntuisikaan miltään, en eroaisi. Ihan turhaa repiä stressiä seksistä siinä mielessä, että sen pitäisi olla täydellistä. Siinäkin sattuu ja tapahtuu ja joka kerta on erilainen. Ihmisiä me vain ollaan :) En eroaisi huonon seksin takia, vaan eroaisin siksi, ettei muuta vaihtoehtoa enää ole.

[QUOTE="Vieras";27984211]Onko siinä eroa, harrastatteko seksiä kotonavai hotellihuoneessa?[/QUOTE]

Paikalla ei väliä, ei myöskään stressitasolla. Olipa kuinka otolliset puitteet tahansa, ei vaan nappaa.

Yhteistyössä