A
"aapee"
Vieras
AP, haluatko haluta seksiä vain siksi että seksiä pitää haluta? Minusta kun kuulostaa siltä että sinulla ei yksinkertaisesti ole hirveästi kiinnostusta seksiin, mutta "koska sitä kuuluu haluta" huolestut että jäät jostain paitsi. Että sinulle on enemmän ongelma se ettet ole "normien mukainen", ei niinkään se että itse kaipaisit jotain muuta. Jos seksi sinua kiinnostaisi niin et kyllästyisi kesken itsetyydytyksen. Kuulostaa siltä että sitäkin harrastat vain koska niin "kuuluu tehdä". Entä jos hyväksyisit sen ettei seksi ole sinulle kovin tärkeää ja sekin on ihan ok?
No just se on se juttu, kun tuntuu etten ole kovin seksuaalinen ja oon ajatellut että vika on mussa, mutta nyt on tullut ajatus että entäs jos vika onkin vaikka vana siinä, ettei me esim. olla miehen kanssa seksuaalisesti niin yhteensopivia? Ja että kun koko mun (vähäinen) seksuaalisuus on muodostunut sinä aikana kun olen ollut miehen kanssa kun ollaan oltu niin nuoresta yhdessä eikä muita miehiä oo mulla ollut, niin mitäs jos se mun seksuaalisuus voisikin jotenkin "puhjeta" eri miehen kanssa tai eri olosuhteissa? Mistä sen voi tietää? Kun tosiaan ennen mieheni tapaamista (teini-ikäisenä) mulla oli haluja jotka sitte väheni, niin oliko se vain jotain teini-iän hormonimyrskyä vai voisiko mua oikean ihmisen kanssa panettaakin? Ja entäs jos joskus avioliiton myöhemmässä vaiheessa kohtaankin sen ihmisen, joka saakin mun seksihalut esille, niin olenko vain turhaan pitänyt itseäni epäseksuaalisena? Vai onko vika vaan mussa?
KÄÄK; mistä voi tietää??