Jos sektio ei ole synnytys (kuten usein palstalta on saanut lukea), niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Alkuperäinen kirjoittaja en-na:
:laugh: Mulle tehty kolme sektiota ja aina ollaan kyllä sanottu tai tekstattu, että meille syntyi...
Sairaalasta olen myös mukaani saanut aina synnytyskertomuksen.

Tosin jos kerran sektio ei ole synnytys niin, ehkäpä minäkin sitten olen vielä oikeesti neitsyt :laugh: :laugh:

Et taida olla terävin kynä penaalissa :(. Lisäksi huumorintajusi on kadonnut, jos sitä on koskaan ollutkaan. Sinut on leikattu ja piste. Vaikka sieltä olisi tullut muuli. Sinut on leikattu. Sinä et ole synnyttänyt.

Veeralla taitaa olla huumorintaju nyt kyllä hukassa... :snotty:

ja meitsillä termit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Meille kumminkin syntyy ensikuussa vauva, sektiolla. :)

Syntyy sektiolla,onnea jo valmiiksi :)

Mutta edelleenkään et voi kertoa synnyttäneesi sitä lasta vaan se on leikattu.
Hei, en mä ole ikinä sanonutkaan että synnytän. Eli ei osunut ja uponnut. :D Mutta mua ei paljon hetkauta, vaikka joku synnytyksestä puhuisikin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja en-na:
:laugh: Mulle tehty kolme sektiota ja aina ollaan kyllä sanottu tai tekstattu, että meille syntyi...
Sairaalasta olen myös mukaani saanut aina synnytyskertomuksen.

Tosin jos kerran sektio ei ole synnytys niin, ehkäpä minäkin sitten olen vielä oikeesti neitsyt :laugh: :laugh:

Et taida olla terävin kynä penaalissa :(. Lisäksi huumorintajusi on kadonnut, jos sitä on koskaan ollutkaan. Sinut on leikattu ja piste. Vaikka sieltä olisi tullut muuli. Sinut on leikattu. Sinä et ole synnyttänyt.

Veeralla taitaa olla huumorintaju nyt kyllä hukassa... :snotty:

ja meitsillä termit ;)
Kuka ton synnytti jos mä en?
Leikattu tai ei, synnytin sen silti, erikautta kuin valtaosa, mutta perkele! Mie sen synnytin! Synnytys se sektiokin on!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eli ei osunut ja uponnut. :D

No en minä tarkoittanutkaan sulle nälviä mitään,anna anteeksi jos susta tuntui siltä :( Tarkoitus ei ihan aikuisten oikeesti ollut.
Ei tuntunut siltä, joten nou hätä. :D Mä oon sinut synnytystapojeni kanssa, kummatkin olen päässyt kokemaan. Sama lopputulos molemissa, muulla ei väliä. :)

Leikattu tai ei, synnytin sen silti, erikautta kuin valtaosa, mutta perkele! Mie sen synnytin! Synnytys se sektiokin on!

Ei kukaan. Se leikattiin maailmaan. Harmi, jos olisit halunnut kokea synnytyksen. Ensi kerralla ehkä sitten ¤hali¤.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:
Pilkkua edelleen viilaten ja rantapallon kokoinen herne tuulenhalkojassa ja aivan tosissaan, eikos synnyttamisesta seuraa syntyma, miten nama kaksi erotetaan toisistaan, kysyy joku joka sektiollakin synnyttaa...

#kaivaa rautalankaa yksinkertaisimpia mammoja varten#

Lapsi SYNTYY, äidille tehdään leikkaus = sektio. Se täti ei SYNNYTÄ ketään, se täti LEIKATAAN.
Se mukula SYNTYY, mutta se täti ei sitä SYNNYTÄ.

Kysy, jos vielä jäi epäselväksi :).

No hyva etta selvisi lopulta tamakin maailmankaikkeuden dilemma;)

Mutta, mutta, nyt on vedettava terveystoimi oikeuteen virheellisen tiedon julkaisusta ja levittamisesta. Sektion jalkeen ei saa sitten antaa synnytyskertomusta vaan SYNTYMAKERTOMUS.

Ei kukaan. Se leikattiin maailmaan. Harmi, jos olisit halunnut kokea synnytyksen. Ensi kerralla ehkä sitten ¤hali¤.

Noh noh... Ei nyt aleta... enkös mä ole kokenut synnytyksen?

kumpi on tärkeämpi synnytys vai syntymä? Se että syntyy tähän maailmaan on sitä että on tänne tullut ja väliäkös sitä mitä sitten on syntymänsä ja kuolemansa välillä tehnyt.... jokaisessa lapsessa jatkuu meidän elämämme ja meidän geenimme menevät eteenpäin ja se tapahtuu sen kautta että lapsi syntyy tänne maailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kumpi on tärkeämpi synnytys vai syntymä? Se että syntyy tähän maailmaan on sitä että on tänne tullut ja väliäkös sitä mitä sitten on syntymänsä ja kuolemansa välillä tehnyt.... jokaisessa lapsessa jatkuu meidän elämämme ja meidän geenimme menevät eteenpäin ja se tapahtuu sen kautta että lapsi syntyy tänne maailmaan.

Puhut vähän mutta asiaa, silti en anna periksi! Itsepäinen kun oon :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KUKKIS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:
Pilkkua edelleen viilaten ja rantapallon kokoinen herne tuulenhalkojassa ja aivan tosissaan, eikos synnyttamisesta seuraa syntyma, miten nama kaksi erotetaan toisistaan, kysyy joku joka sektiollakin synnyttaa...

#kaivaa rautalankaa yksinkertaisimpia mammoja varten#

Lapsi SYNTYY, äidille tehdään leikkaus = sektio. Se täti ei SYNNYTÄ ketään, se täti LEIKATAAN.
Se mukula SYNTYY, mutta se täti ei sitä SYNNYTÄ.

Kysy, jos vielä jäi epäselväksi :).

No hyva etta selvisi lopulta tamakin maailmankaikkeuden dilemma;)

Mutta, mutta, nyt on vedettava terveystoimi oikeuteen virheellisen tiedon julkaisusta ja levittamisesta. Sektion jalkeen ei saa sitten antaa synnytyskertomusta vaan SYNTYMAKERTOMUS.

Miten on sitten olemassa synnytystapa-arvio, jossa ihan lääkäin kanssa funtsitaan, että synnytetäänkö se lapsi läpi vatsanahan vai ihan pimpsloorasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
leikkaus se on...eli ei pääse kokemaan oikeaa synnytystä.
Tai pikemminkin niinpäin, ettei tarvitse kokea alatiesynnytystä.

no miten vaan mut pointti kai tuli selväksi. mä en silti jaksa ymmärtää tätä ihmeen kädenvääntöä tästä asiasta. Tuli jo kommenttia että ollaan neitsyitä ku ei olla synnytetty alateitse...nojuu jos pyhästä hengestä raskaaks tulee ni juu näi o mut neitsyys menee siis ihan kyl ekassa yhdynnässä josta se mukelo alkunsa saa. synnytyksiä on kahta eri sorttia. molemmissa lapsi syntyy...alateitse SYNNYTETÄÄN ja sektiolla LEIKATAAN. Mitä väliä sillä on miten kukin lapsensa maailmaan saattaa? ÄITEJÄ ME OLLAAN KAIKKI JA IHAN YHTÄ HYVIÄ!

Yhteistyössä