Jos sikarokotteen on tarkoitus tappaa kaikki ihmiset niin miksi se on tehty niin vaikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Ensin kehitetään labrassa tauti, jonka kehittämiseen menee vuosia-kymmeniä vuosia, sitten kehitetään tautiin "ehkäisykeino" eli rokote ja sitten vielä tamiflu, joka sekin on tietty tarkoitettu tappamaan.

Eikö olisi helpompaa räjäyttää vaikka joku ydinpommi puolen maapallon yllä? Tai että olisi tehty siitä taudista jo valmiiksi niin tappava, että kaikki olisi kuolleet siihen? ja jos rokote on tehty siksi, että saadaan rahaa, mutta sen on tarkoitus tappaa, niin mitä ne tyypit sillä rahalla tekee kun 99% maailman väestöstä on kuollut?

Selittäkää salaliittoteoreetikot!

Tuskin ne pahimmat teoreetikot kaksplussalta löytyy. Googlaa, niin löydät paljon blogeja ja youtube-videoita, jos kiinnostaa.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kätevämpää ja tuottavampaa aiheuttaa rokotteella pientä kiusaa johon tarvitsee lääkkeet loppuiäksi.

Niin, näin mäkin tekisin, jos olisi hullu tiedemies, jolla valtaa ja rahaa ja ... hulluutta! Rokotteisiin laitettais steriloivia ainesosia, jotta ihmiset ei enää voisi lisääntyä, se toimisi toisilla, toisilla ei, joten ei voitaisi yhdistää jne. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eihän ihmisiä kannata steriloida, asiakkaat loppuvat!

Koittakaa nyt hullut päättää: aiheutetaanko rokotuksella sairauksia vai sterilisaatiota!

Ei ne loppuis, ylikansoittuneilta manetereilta vähän steriloisi.

Ja sekä että tietenkin! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Mutta eihän Euroopassa ole liikakansoitusta. Ja miksi joku lääketeollisuus välittäisi jostain liikakansoituksesta kun ne ajattelevat kuitenkin vain rahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Salaliittoteoriat ovat mielenkiintoisia, olivat ne totta tai ei.

Tietenkin on. Ei niistä turhaan ole tehty lukuisia elokuvia, kirjoja ja sarjoja.

Hih, hih huvittaa vain kun vähän leikkii mielikuvitusleikkejä niin ihmiset vetää herneet nenää :D

Mutta eihän Euroopassa ole liikakansoitusta. Ja miksi joku lääketeollisuus välittäisi jostain liikakansoituksesta kun ne ajattelevat kuitenkin vain rahaa?

Mä en ole tarpeeksi hullu osatakseni vastata! :whistle: ;) :D

Sun Timppa on valitettavasti käännyttävä näitten blogin pitäjien puoleen tässä asiassa! :laugh: Mä vasta harjoittelen tätä hulluutta!

Hih, hih huvittaa vain kun vähän leikkii mielikuvitusleikkejä niin ihmiset vetää herneet nenää :D

Ja kun joku kertoisi että mitä tällä salaliitolla ajetaan takaa! :attn:

No sehän on ihan riippuvainen siitä kuka sen takana on ja mitä sillä haetaan.

No sehän on ihan riippuvainen siitä kuka sen takana on ja mitä sillä haetaan.

No tästä sikarokotteestahan sitä nyt oli puhetta. Ja se kiinnostaa kuka sen takana on ja mitä sillä ajetaan takaa.

Niin ja minä kirjoitin, että se riippuu siitä kuka sen takana on ja mitä sillä ajaa takaa.

Niin ja minä kirjoitin, että se riippuu siitä kuka sen takana on ja mitä sillä ajaa takaa.

No tiedätkö kukan tämän takana on? Aavistus sinulla ainakin varmaan on.

Miksi mulla olis aavistus? Mähän vain kirjoitin, että salaliittoteoriat ovat kiehtovia oli niiden takana sitten jotain tai ei. En mä jaksa vetää herneitä nenään teorioista, mulla on sen suhteen liian mustahuumori.

Miksi mulla olis aavistus? Mähän vain kirjoitin, että salaliittoteoriat ovat kiehtovia oli niiden takana sitten jotain tai ei. En mä jaksa vetää herneitä nenään teorioista, mulla on sen suhteen liian mustahuumori.

Ok. Ajattelin että sinulla on jotain sisäpiirin tietoa asiasta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
ja minuu kiinnostas tietää et mikä se semmonen myrkky on, mikä aktivoituu vasta vuosien päästä, pistohetkestä, ja tappaa sit BANG.
Entiiä liikaa vissiin kattonu CSI:tä :xmas:

syöpäsolu

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kätevämpää ja tuottavampaa aiheuttaa rokotteella pientä kiusaa johon tarvitsee lääkkeet loppuiäksi. Sit kun vielä tekee sen niin, että se ei näy ihan heti, ni sitä ei pysty välttämättä rokotteeseen yhdistämään. Tai vaikka voiski ni ei hätää, syytesuoja on. :D Tulojen varmistusta...

Pelko (sen herättäminen) on yks vallankäytön väline.

Epätoivoista yritystä, mitä ikinä yrittävätkään. Kuplat on puhkeamassa ja totuus paljastuu. :)

sä sitten jaksat,lopeta nyt hyvä ihminen sekoat kohta itse :O

pidin aika fiksuna mutta tämän influn aikana susta on tullut outo

Yhteistyössä