Jos sinä oisit FedWithGasoline, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Nämä samat vitu kiharat ja sille jättäisin ja sais ne pitää. :heart: :hug: :flower:

En mä haluaaaaaa.....! Mä inhoan luonnonkiharaa pehkoa.

Sait ne jo. Aamulla kun heräät..... :laugh:

En mä uskalla mennä nukkumaan nyt sitten. Kiitos vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No semmonen V.Beckhami tukka...ruskee pohja ja platinanvalkosta seassa...edestä pidempi, takaa aika lyhyt...ei tarvi paljo laittaa ja ei haittaa vaikka vähän kihartuu

Niin, mä tykkäisin semmosesta kovasti... Mutta sit menis viikko, ja se olis taas tämmönen :kieh: (mä olen niin laiska käymään kampaajalla, haluan semmosen hiustyylin, joka kestää vuosia... :laugh: ) Ei vaiskaan. Mut en mä tiedä, masentaa tää pehko, nih :/

No ei se ny viikossa takasi kasva :whistle:

Ihan varmasti kasvaa, niih :snotty: Tähän samaan pituutensa, mut ei koskaan tämän pidemmäksi sit kuitenkaan.

Nämä samat vitu kiharat ja sille jättäisin ja sais ne pitää. :heart: :hug: :flower:

En mä haluaaaaaa.....! Mä inhoan luonnonkiharaa pehkoa.

Sait ne jo. Aamulla kun heräät..... :laugh:

En mä uskalla mennä nukkumaan nyt sitten. Kiitos vaan.

var sooooooo guuuud. hyvää yötä muru.

otsis.jpg

tämmönen leikkaus.. tumma pohja ja siihen vaaleita, punaisia ja violetteja raitoja.. sekä ohuita että paksuja.

No semmonen V.Beckhami tukka...ruskee pohja ja platinanvalkosta seassa...edestä pidempi, takaa aika lyhyt...ei tarvi paljo laittaa ja ei haittaa vaikka vähän kihartuu

Niin, mä tykkäisin semmosesta kovasti... Mutta sit menis viikko, ja se olis taas tämmönen :kieh: (mä olen niin laiska käymään kampaajalla, haluan semmosen hiustyylin, joka kestää vuosia... :laugh: ) Ei vaiskaan. Mut en mä tiedä, masentaa tää pehko, nih :/

mullon ton tyylinen ja eih,emmä tiedä :/ väri on tosi tosi kiva (tosi tumma alta ja punaruskee päältä ja vaaleita raitoja,ei valkosia kuitenkaan), mutta sitte tää malli...mä en oikeen tiedä että kuuluisko noitten hiuksien roikkua tossa silmillä,jollon luonnollisest ihan hemmetin ärsyttävät! :kieh: vai sitten laittaa korvan taakse jollon edes näyttää niinku ois tasapaksu polkkatukka :kieh: mulla on kyllä tätä tukkaa ihan julmetun paljon ja paksusti että vaikuttaisko se?
kiinni menee kahelle saparolle nippanappa että urheilla voi :p
mut haluisin nämä leikata ihan lyhyeksi niin että ne ois sellaset sekasen näköset :p

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

mullon ton tyylinen ja eih,emmä tiedä :/ väri on tosi tosi kiva (tosi tumma alta ja punaruskee päältä ja vaaleita raitoja,ei valkosia kuitenkaan), mutta sitte tää malli...mä en oikeen tiedä että kuuluisko noitten hiuksien roikkua tossa silmillä,jollon luonnollisest ihan hemmetin ärsyttävät! :kieh: vai sitten laittaa korvan taakse jollon edes näyttää niinku ois tasapaksu polkkatukka :kieh: mulla on kyllä tätä tukkaa ihan julmetun paljon ja paksusti että vaikuttaisko se?
mut haluisin nämä leikata ihan lyhyeksi niin että ne ois sellaset sekasen näköset :p

Mulla ei oo kauheesti tukkaa. Tai siis on sitä liikaa, mut ei se kovin paksua tavaraa ole... Mä haluaisin lyhyet, siis semmoset että se ois ...ei nyt ihan lyhyt, mutta kuitenkin, en mä osaa selittää. Mut sit en uskalla leikata... Jos en tykkää sittenkään... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Kyyl siihen tottuu, eli anna roikkua :D sithän siitä hävii se idea jos ne on siellä korvan takana :)

Yhteistyössä