Jos sinulla ei olisi perhettä ja kuolisit kotiisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riltva-Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riltva-Liisa

Jäsen
22.06.2013
550
0
16
Kauankohan menisi ennenkuin sinut löydettäisiin?
Ja perheellä tarkoitan tässä tapauksessa samassa taloudessa asuvia.
Tuon Janne Niskan kuoleman vuoksi tuli vain mieleen, hänet sentään löydettiin jo vuorokauden sisään.
Mua ei varmaan löydettäisi viikkoihin :-/

Varmaan menisi muutama viikko ja hajun perusteella joku naapuri soittaisi poliisit. Ei muhun ota yhteyttä kuin oma äitini puhelimitse, eikä se niin hysteerinen ole, että parin päivän radiohiljaisuuden jälkeen epäilisi mun kuolleen.

En tiiä. Menisi varmaan jonkun aikaa, ehkä viikko? Töissäkään eivät varmaan ihan heti tajuaisi, enkä tiiä, että tekisikö pomo minusta katoamisilmoituksen poliisille, jos ei saisi minua puhelimella kiinni.

Ootteko kuulleet siitä tyypistä joka pitää streamia omasta kämpästä ympäri vuorokauden, viime viikolla tyyppi sai epileptisen kohtauksen ja sydän pysähtyi, joku streamin katsoja soitti ambulanssin ja lääkärit paikalle, olisi kuollut jos ei olisi soittanut.

Äiti soittaa ihan jokainen päivä, joten aika äkkiä löydettäis. Myös työpaikalta etsittäis. Ystävät soittelee vähintään viikoittain, mutta eivät kyllä ilmesty heti paikalle jos en vastaa.

Työpaikalta tulisivat käymään aika nopsaan, jos en olisi ilmoittautunut kipeeksi. Yksi työkaveri on tällä tavoin menehtynyt yksin ja häntä menivät esimies ja lähikolleega tavoittelemaan maanantaina, kun ei ilmestynyt työpaikalle. Oli kuollut viikonloppuna kotiinsa nukkuessaan.