Jos sisaruksella miehen sukunimi mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tajuaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vai:
asutteko te yhdessä koko perhe? Onko kysymys saada tukia lisää, kun ette vahvista isyyttä?

ei ole missään tapauksessa vaan halutaan kuten jo mainitsin mennä sinne lastevalvojalle siten että isyys on jo varmistettu eikä tartte sille naiselle sanoa mun "menoistani" mitään kun se ei sille kuulu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
asutteko te yhdessä koko perhe? Onko kysymys saada tukia lisää, kun ette vahvista isyyttä?

ei ole missään tapauksessa vaan halutaan kuten jo mainitsin mennä sinne lastevalvojalle siten että isyys on jo varmistettu eikä tartte sille naiselle sanoa mun "menoistani" mitään kun se ei sille kuulu...

No tarkalleen ottaen kyllä ne sun menot sille kuuluu, kun sen tehtävä on selvittää se isyys... Ootko varma, että noihin nettitesteihin voi luottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tarkalleen ottaen kyllä ne sun menot sille kuuluu, kun sen tehtävä on selvittää se isyys... Ootko varma, että noihin nettitesteihin voi luottaa?

Tuttuni ja pari hänen ystävää on kyseisen testin tehnyt ja joku sen sitten vielä varmistanut kunnolla ja luotettavaksi ovat todenneet...
Näytteet kumminkin lähetetään laboratorioon tutkittavaksi vaikka näyte itse otetaankin...

Yhteistyössä