Jos suhde on alkanut pettämisellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haamu

Vieras
niin että sä olet toinen nainen. Mies jättää vaimonsa ja alkaa sun kanssa seurustelemaan. Menette naimisiin syntyy lapsi, kaikki tapahtuu alle kahdessa vuodessa. Sitten lapsen ollessa noin vuoden ikänen, mies alkaa käymään joka viikonloppu baareissa, ei tule enää kotiin yöks, ei vastaa puhelimeen, ei osaa sanoa kenen kanssa oli mitä teki. Alkaisitko epäillä että nyt on sun vuoro olla se ketä petetään?

Jos suhde alkaa pettämisellä se myös loppuu pettämisellä. Näinhän se menee. Taitaa olla mies sitä tyyppiä, ettei perheenäidit kiinnosta... Ja tekee mitä vaan, mitä nainen pyytää, jopa lapsen haluamattaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Epäilisin että mies pakenee sitä isyyttään. Ehkä se vaimo oli myös saanut lapsen, kun häntä petettiin vai oliko raskaana?

Ei ollut lapsia siinä suhteessa. Siskoni on tässä tilanteessa ja pelottaa niin hänen puolesta. Itse hän luottaa mieheen eikä usko että pettäisi mutta mua epäillyttää. Olen kuullut huhuja miehen touhuista, kertonutkin ne siskolle, mutta hän kuittaa ne vaan juoruina tai väärinkäsityksinä.

Alkuperäinen kirjoittaja haamu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Epäilisin että mies pakenee sitä isyyttään. Ehkä se vaimo oli myös saanut lapsen, kun häntä petettiin vai oliko raskaana?

Ei ollut lapsia siinä suhteessa. Siskoni on tässä tilanteessa ja pelottaa niin hänen puolesta. Itse hän luottaa mieheen eikä usko että pettäisi mutta mua epäillyttää. Olen kuullut huhuja miehen touhuista, kertonutkin ne siskolle, mutta hän kuittaa ne vaan juoruina tai väärinkäsityksinä.

Toivottavasti ne onkin väärinkäsityksiä. Oishan se kiva, et mies ois kotona vähän enemmän, kun on pieni lapsikin.

Ikävä juttu siskollesi ja erityisesti pienelle lapselle. Mutta moni petetty kyllä varmaan nyt ajattelee että "sai sitä mitä tilasi, olisi aikoinaan miettinyt ennenkuin sekaantui varattuun mieheen". Että siltähän se nyt näyttäis että historia toistaa itseään, niinkuin näissä tarinoissa usein.

mutta ei yleistetä, ei aina käy niin. Joskus oma parisuhde on huonossa kunnossa ja sitä antaa itsensä rakastua toiseen.

Sitä toista rakastaa ihan oikeesti, eikä tuu mieleenkään pettää.

Yhteistyössä