jos sulla olisi mahollisuus olla kotona,tekemättä töitä

Luultavasti kuitenkin hakisin töihin. Minusta tulee melko saamaton vätys, jos parkkeeraan perseeni vain kotisohvalle. : /
 
Jäisin kotiin. Tällä hetkellä käteen jää vajaa 200e enemmän. Päivähoitomaksu on 250e, joten olisi taloudellisestikin kannattavampaa (olettaen, että 1400e olisi netto). Parasta siinä olisi se, että lapsi saisi olla kotona :)
 
Tällä hetkellä käyn töissä opiskelujen oheella ja lopettaisin kyllä työt, jos taloudellisesti olisi mahdollista. Mutta opiskelujen jälkeen tai jo opiskelujen loppupuolella kyllä menisin töihin. Mun pää ei kestäis olla kotona ilman töitä ja opiskelua.
 
En jäis ainakaan kokonaan kotiin, pitäis olla edes muutamana päivänä viikossa jotain tekemistä. Tosin jos ei kävisi palkkatöissä niin voisi käyttää rutkasti enemmän aikaa vapaaehtoistyöhön eli... voisin ehkä sitten jäädäkin kotiin :S
 

Yhteistyössä