Jos sulla on ollu 2 laskettua aikaa, menkat&ultra, kumpaa lähempänä vauva on syntyny?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttämään jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttämään jo

Vieras
Niin, siinäpäs kymysys!

Ja -voiko kohdunsuun avautumisen tuntea?? Aina kun mulla on voimakas supistus, tuntuu kuin vauva puskis kohdunsuulle ja aivan kuin se sillä hetkellä avautuis...Melkeen ku sellanen nirskis-äänikin olis kuulunut/tuntunu ihan tuolla alhaalla... Kuvittelenko vai voiko sitä tuntea??? :D Ja niin, tää on mun kolmas lapsi, ennen ei ole tullut tällasia tuntemuksia. Huomenna olis laskettu aika kuukautisten mukaan, parin viikon päästä ultran, todennäköisempi...(?)

Kyllä ultra on aina tarkempi ellei sitten kuukautiskierto ole aina täysin säännöllinen. Mulla on heittänyt aina parilla viikolla, kun kierto on niin pitkä eli siis ultran laskettuaika on ollut se oikea.

Noi voi kun minä oon ollut jo ihan varma, että pääsen ihan just synnyttämään... täytynee asennoitua sinne kauempaan, tai siitäkin vielä pari viikkoa yli....... Sitä kun on tämmönen hätähousu. Toisaalta kyllä, eipä tässä kauheasti olla vielä sänkyjä eikä muutakaan laiteltu...

Esikoisen laskettu aika oli menkkojen mukaan 26.11. ja tyttö syntyi 19.12... :whistle:
Kuopuksen laskettu aika oli menkkojen mukaan muistaakseni 13.12. ja poika syntyi 2.1... :xmas:

Eli ultran lasketut ajat (esikoisesta 14.12. ja kuopuksesta 23.12.) osuivat lähemmäs.

Yhteistyössä