jos sulle sanotaan et oota,mä soitan sulle ihan just

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
(siis et oot jo ko.hlön kanssa puhelimessa ja sille tulee joku tilanne ja se sanoo et soitan ihan just takas) niin millon oletatte et tyyppi soittaa?

riippuu tietty tilanteesta mikä on tapahtunu,mut mä oon tässä 45min odottanu et kaveri soittas takas :xmas:
taidan mennä kohta suihkuun niin soittaa varppiin just sillon :D

mut oikeesti ärsyttävää ku vois sanoo vaan et soitan ku ehdin tms,mutkun lupaa et ihan just,niin sillon se musta on ihan just :kieh:

*pipo kiristää* :D

on sillä lapsia ja en mä nyt oikeesti tästä hiilenä ole. se vaan kun sanotaan et ihan just niin sit päivystää puhelimen vieressä ja odottaa et se sois :D
on saattanu hyvinkin unohtaa tai on voinu tulla toinen tilanne heti perään :D

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
minä välillä unohdan soittaa ihan just :)... onko kaverillas lapsia?? sillon vois ajatyella sen unohtamisen.

Kuin myös. Mutta, jos joku sanoo mulle ihan just, niin ajattelisin, että ainakin puolen tunnin sisällä soittaa.

Joillekin vaan aika on hieman suhteellinen käsitys. Mun tuttuni sanoi eilen 12:sta aikaan, että soittaa mulle puolen tunnin päästä. No ei ole vieläkään soittanut. Varman unohtanut.

Mulle tuo soittamisen "ihan just" on "kunhan ehdin/muistan/jaksan". Mä olen opetellut olemaan sanomatta niin, koska vaikka tarkoitus olisikin soittaa viiden minuutin päästä, niin yleensä joku muu soittaakin siihen väliin, exä tai systeri paukkaa käymään, koira vääntä örpät matolle. pesukone alkaa päästää vesiä lattialle tai jotain muuta.