Jos suomessa kuolee vain 6000 henkeä niin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Siis sikainfluenssaan, niin eihän siinä joukossa ole kauheasti perusterveitä ihmisiä edes. Jos siis ajatellaan että astmaatikoille ja keuhkosairaille erityisen vaarallinen ja heitä suomessa kuitenkin aikasta paljon, joten heidän joukossaan paljon kuolleita. Kun joukossa kuolee vielä useita vastasyntyneitä ja raskaana olevia ei kuolleiden joukkoon mahdu paljoa perusterveitä ja "normaaleja" ihmisiä. Jotenkin tuntuu hullulle että noin vähän vain kuolisi?
Vai onko tuo kuolleisuus luku vain syksyn kuolleet ja keväällä joukko triplaantuu?

Kaikkea sitä miettiikin näin illasta..
 
sika.jpg
 
Alkoholi tappaa pöpöjä, joten sitä kai sitten kannattaisi juoda nyt muutaman kuukauden päivittäin. Orastavaa alkoholismia voi ajatella sitten jälkeenpäin.. B)

Mun vatsa ei kyllä kestä jatkuvaa juomista, eikä kirkkaita.
 

Yhteistyössä