Jos tänä jouluna on hyvä taloudellinen tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tonttu"

Vieras
Ja vuoden päästä ei tule olemaan yhtä hyvä, niin onko noloa jos ostaa jo nyt valmiiksi vuoden 2013 joulua varten tavaroita? Tarkoitan joulupaperia, kortteja, koristeita. Ehkäpä joitain lahjoja sellaisia esimerkiksi patalappuja, laudeliinoja, kirjoja mitä voi antaa melkein kenelle tahansa eikä niistä näy että on viimevuotisia. Säilyykö pakkasessa jotkut jouluruuatkin vuoden?

Tottakait voi ostaa. Mulla on vuosia vanhoja lahjapapereita ja nauhoja jotka meinaan hyödyntää ja pakettikortit tein itse ja niitäkin taitaa riittää ensi jouluun. ja kun oikein nuukailen niin teen itse lahjat. Suklaat, sinapit ,hyytelöt ym. neulon sukkia ja lapasia pitkin vuotta ym. Ja mulla on viimevuotisia laatikoita vielä pakkasessa jotka päätyy tänäjouluna pöytään. Eli ei sitä tarvi rahaa laittaa hirveesti jouluun kun voi aika paljon ite tehä.

Mä ostan aina alesta. Mitä noloa siinä olisi? Sen takia meillä onkin hyvä taloudellinen tilanne kun ei tuhlaa järjettömiin. ;) Joulupaperit voi hyvin ostaa varastoon 70% alesta kun ei ne miksikään mene. Eikä meillä muutenkaan joka vuosi uusia koristeita osteta.